• Język: Polski Polski
  • Waluta: PLN
  • Kraj dostawy: Polska
  • Zmień

Język:

Waluta:

Kraj dostawy:

Koszyk

Dodano produkt do koszyka

Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji zorientowanej procesowo

ebook

Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji zorientowanej procesowo

Natalia Potoczek

Jednym najsilniej rozwijających się nurtów teorii i praktyki zarządzania jest Business Process Management – BPM. Koncentracja na procesach biznesowych stała się koniecznością w organizacjach, które osiągając większe rozmiary, przestały je kontrolować i doskonalić. W efekcie rozwinęło się również zainteresowanie procesem wspomagającym oraz przekonanie o konieczności metodycznego, spójnego z innymi procesami w organizacji projektowania ich i doskonalenia. Jednorazowe akcje i przedsięwzięcia generują wysokie koszty, a ich skutki nie utrwalają pożądanych zmian, dlatego współczesne doskonalenie organizacji powinno odbywać się jednocześnie poprzez procesy biznesowe i wspomagające.
Prezentowana książka odwołuje się do współczesnej roli procesów personalnych w organizacji w perspektywie koncepcji BPM oraz podstaw ich kształtowania w duchu koncepcji Human Resource Management. Zaproponowane modelowe ujęcie zarządzania zasobami ludzkimi łączy doświadczenia oraz potrzeby współczesnych organizacji, które dostrzegły konieczność procesowego przeorientowania.
Opinie: Wystaw opinię
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.


Cena: 72.00  brutto

Dlaczego kupują u nas inni ? :
1.  Chroń drzewa! używane i elektroniczne książki są dobre
2.  Możliwość zamówienia emailem wieszcz.pl@wieszcz.pl
3.  Możliwość złożenia zamówienia SMSem 537-472-622
4.  Dobra opinia Google zobowiązuje 4.5/5 Sprawdź>>>
5.  Upominek gratis do każdego zamówienia fizycznego
6.  Możliwość zwrotu zamówienia fizycznego do 30 dni
7.  Ubezpieczenie każdego zakupu do 300zł
8.  Najtańsza wysyłka już od 1,99 zł !
9.  Dobrze zabezpieczona przesyłka
10.Masz zbędne książki? Sprawdź>>>
11. Kontakt 24h Sprawdź>>>

Sprawdź nasze opinie 4.5/5 Sprawdź>>>

Ilość:
Gwarantujemy szybkie i bezpieczne zakupy:

Formy

Koszty dostawy:
  • Przesyłka email dla e-book 0.00 zł brutto
Zapytaj o produkt

Wszystkie pola są wymagane

Opis produktu

Tytuł
Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji zorientowanej procesowo
Autor
Natalia Potoczek
Wydawnictwo
Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN
978-83-01-19999-9
Rok wydania
2018 Warszawa
Wydanie
2
Liczba stron
236
Format
mobi, epub
Spis treści
Wstęp 7 1. Teoretyczne podstawy zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji zorientowanej procesowo 21 1.1. Źródła reorientacji procesowej organizacji 21 1.2. Współczesne podejście do zarządzania procesami w organizacji 28 1.3. Ewoluowanie struktur organizacyjnych – funkcjonalne i procesowe koncepcje struktury organizacyjnej 32 1.4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w perspektywie zmian w organizacji i w zarządzaniu 37 2. Modelowe ujęcie zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji zorientowanej procesowo 41 2.1. Przesłanki modelowego ujęcia zarządzania zasobami ludzkimi 41 2.2. Wyznaczanie celów zarządzania zasobami ludzkimi 44 2.3. Kształtowanie warunków organizacyjnych i personalnych dla zarządzania zasobami ludzkimi 50 2.4. Doskonalenie zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji procesowej 54 2.5. Ocena dojrzałości procesów 60 2.6. Uczestnictwo i odpowiedzialność w procesach personalnych 67 3. Metodyczne aspekty badań 75 3.1. Problemy, cele oraz założenia badawcze 75 3.2. Zakres prowadzonych badań 78 3.3. Zastosowane metody badań 80 3.4. Dobór przedsiębiorstw objętych studiami przypadków 81 4. Analiza podejścia procesowego w zarządzaniu zasobami ludzkimi – studia przypadków 89 4.1. Model organizacji procesowej 89 4.1.1. Kształtowanie modelu organizacyjnego 89 4.1.2. Procesy i role jako podstawowe elementy modelu organizacji procesowej 92 Studium przypadku: Kształtowanie ról w Ericsson Sp. z.o.o 105 4.2. Model kompetencji 108 4.2.1. Podejście systemowe do kształtowania kompetencji 108 4.2.2. Modelowanie kompetencji w organizacji zorientowanej procesowo 113 4.2.3. Proces oceny kompetencji 117 Studium przypadku: Rola wartości i kompetencji w rozwijaniu pracowników CEDC International 118 4.3. Model wynagradzania 121 4.3.1. Rola mierników procesów w ocenie wyników pracy 121 Studium przypadku: Model wynagradzania pracowników oraz jego następstwa procesowe w Grupie Azoty S.A 123 4.3.2. Powiązanie wyników pracy i oceny kompetencji w wynagradzaniu 129 Studium przypadku: Performance Management w firmie T-Mobile Polska 129 4.3.3. Kształtowanie wynagrodzenia podstawowego 136 4.4. Model procesów personalnych 140 4.4.1. Modele i standardy procesów personalnych 140 Studium przypadku: Siły napędowe i zasady zarządzania w procesie rozwijania pracowników w Banku BGŻ BNP Paribas S.A 150 Studium przypadku: Standaryzacja procesu rozwoju pracowników w PHZ „Baltona” S.A 154 4.4.2. Hierarchia i architektura procesów 158 Studium przypadku: Modelowanie procesów personalnych w Newag S.A 161 Studium przypadku: Proces zarządzania zasobami ludzkimi w Grupie Azoty S.A 173 4.4.3. Projektowanie i dokumentowanie procesów 182 Studium przypadku: Dokumentowanie procesu rekrutacji pracowników w Poczcie Polskiej S.A 188 5. Podsumowanie badań oraz wnioski dotyczące podejścia procesowego w zarządzaniu zasobami ludzkimi 209 5.1. Kształtowanie kultury organizacji procesowej 209 5.2. Modelowanie zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji zorientowanej procesowo 216 Zakończenie 223 Bibliografia 225 Spis tabel 233 Spis rysunków 235
Prezentacja wideo produktu: Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji zorientowanej procesowo

Pobierz fragment