VW GOLF VW JETTA –BUDOWA, EKSPLOATACJA, NAPRAWA
Brak danych
Kadłub silnika VW Golfa Jetta zbudowany jest z żeliwa szarego. Miedzy cylindrami przepływa płyn odpowiedzialny za chłodzenie tłoczonej pompy. W skład budowy układu smarowania wchodzi pompa olejowa, filtr oleju, czujnik ciśnienia oleju, a także zawory przelewowe i obejściowe. Zawór obejściowy jest otwierany w przypadku zatkania filtru oleju, natomiast zawór przelewowy otwierany jest gdy ciśnienie oleju będzie zbyt wysokie. Głowica jest przykręcona do kadłuba silnika, na samej górze umieszczono wałek rozrządu bezpośrednio otwierający zawory przy pomocy popychacza. Wałek rozrządu napędzany jest za pomocą paska zębatego.
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.
- PROMOCJA!
List ekonomiczny 1.99 zł brutto - List polecony 10.00 zł brutto
- Orlen Paczka 10.00 zł brutto
- Paczka - Kurierem 14.00 zł brutto
- Paczkomaty InPost 16.00 zł brutto
Opis produktu
- Tytuł
- VW GOLF VW JETTA –BUDOWA, EKSPLOATACJA, NAPRAWA
- Autor
- Brak danych
- Język
- polski
- Okładka
- miękka
- Format
- 14.8x21.0 cm
- Stan
- dobry
- Liczba stron
- 140
- Waga
- 0.38 kg
- Wydawnictwo
- Wydawnictwo RONDO
- Rok wydania
- 1992
- Typ publikacji
- Książka
- Kod magazynowy
- 26 A