• Język: Polski Polski
  • Waluta: PLN
  • Kraj dostawy: Polska
  • Zmień

Język:

Waluta:

Kraj dostawy:

Koszyk

Dodano produkt do koszyka

„Theory and Practice of Second Language Acquisition” 2018. Vol. 4 (2)

eprasa

„Theory and Practice of Second Language Acquisition” 2018. Vol. 4 (2)

Theory and Practice of Second Language Acquisition, Volume 4, Issue 2 to siódmy numer powstałego w 2015 roku czasopisma (półrocznik) poświęconego pracom teoretycznym oraz badaniom empirycznym zajmującym się przyswajaniem języka drugiego oraz uczeniem się języka obcego. Jest czasopismem o zasięgu międzynarodowym, gromadzi bowiem autorów z wielu środowisk akademickich poza Polską.

Tegoroczny drugi numer kontynuuje kwestie podejmowane w poprzednim, związane ze wpływem szeroko pojętego środowiska uczenia się i przyswajania języka na osiągane rezultaty. Omawiane są badania nad profilem nauczania określanym jako Positive Language Education (Pozytywne Kształcenie Językowe), które łączy nauczanie języka z ogólnymi treściami edukacyjnymi skupiającymi się na dobrym egzystowaniu w społeczeństwie i dbaniem o rozwój własnej osobowości. Temu tematowi poświęcone są dwa pierwsze artykuły. Trzeci artykuł oferuje spojrzenie na środowisko przyswajania języka z perspektywy uczących się, natomiast w czwartym tekście przedstawione są korzyści wynikające z integracji trzech języków w środowisku klasowym dla rozwoju kompetencji w każdym z nich. Piąty tekst podejmuje problematykę kształcenia językowego online, prezentując ciekawe rozwiązania organizacyjno-metodyczne pozwalające na optymalizację procesu nauczania języka poprzez łączenie metod tradycyjnych z kształceniem na odległość. W ostatnim artykule naukowym prezentowane są możliwości zaadoptowania nowego modelu teoretycznego Complex Dynamic Systems Theory (Teoria Złożonych Układów Dynamicznych) dla potrzeb nauczania języka, wskazując zarówno na korzyści, jak i problemy z tym związane. W tomie zawarte są także dwie recenzje niedawno opublikowanych książek: Personality and Emotional Intelligence in Second Language Learning Katarzyny Ożańskiej-Ponikwii (recenzja autorstwa Danuty Gabryś-Barker) oraz Avialinguistics. The Study of Language for Aviation Purposes Anny Borowskiej (recenzja przygotowana przez Adama Wojtaszka). Tak jak poprzednie, obecny numer kierowany jest zarówno do badaczy procesów przyswajania języków, jak i do praktykujących glottodydaktyków.
Opinie: Wystaw opinię
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.


Cena: 22.00  brutto

Dlaczego kupują u nas inni ? :
1.  Chroń drzewa! używane i elektroniczne książki są dobre
2.  Możliwość zamówienia emailem wieszcz.pl@wieszcz.pl
3.  Możliwość złożenia zamówienia SMSem 537-472-622
4.  Dobra opinia Google zobowiązuje 4.5/5 Sprawdź>>>
5.  Upominek gratis do każdego zamówienia fizycznego
6.  Możliwość zwrotu zamówienia fizycznego do 30 dni
7.  Ubezpieczenie każdego zakupu do 300zł
8.  Najtańsza wysyłka już od 1,99 zł !
9.  Dobrze zabezpieczona przesyłka
10.Masz zbędne książki? Sprawdź>>>
11. Kontakt 24h Sprawdź>>>

Sprawdź nasze opinie 4.5/5 Sprawdź>>>

Ilość:
Gwarantujemy szybkie i bezpieczne zakupy:

Formy

Koszty dostawy:
  • Przesyłka email dla e-book 0.00 zł brutto
Zapytaj o produkt

Wszystkie pola są wymagane

Opis produktu

Tytuł
„Theory and Practice of Second Language Acquisition” 2018. Vol. 4 (2)
Język
angielski
Wydawnictwo
Uniwersytet Śląski
Rok wydania
2018 Katowice
Wydanie
1
Liczba stron
148
Format
pdf
Spis treści
Contents Preface (Danuta Gabryś-Barker, Adam Wojtaszek) / 5 Articles Sarah Mercer, Peter MacIntyre, Tammy Gregersen, Kyle Talbot Positive Language Education: Combining Positive Education and Language Education / 11 Katarzyna Budzińska Positive Institutions: A Case Study / 33 Anna Michońska-Stadnik The Classroom Learning Environment and Its Influence on Selected Aspects of Foreign Language Attainment—Insights from Students / 55 Ana Aldekoa Gure Ikastola en Tres Languages: The Teaching and Learning of Trilingual Oral Expository Skills by Means of a Didactic Sequence / 73 Beata Webb, Alicia Vallero Developing Learning Environments for Blended and Online Learning / 93 Achilleas I. Kostoulas, Sarah Mercer Reflections on Complexity: TESOL Researchers Reflect on Their Experiences / 109 Reviews Katarzyna Ożanska-Ponikwia (2018). Personality and Emotional Intelligence in Second Language Learning (Cambridge Scholars Publishing)—by Danuta Gabryś-Barker / 131 Anna Borowska (2017). Avialinguistics. The Study of Language for Aviation Purposes (Peter Lang)—by Adam Wojtaszek / 137 Style Guide for Authors / 145
Prezentacja wideo produktu: „Theory and Practice of Second Language Acquisition” 2018. Vol. 4 (2)

Pobierz fragment