• Język: Polski Polski
  • Waluta: PLN
  • Kraj dostawy: Polska
  • Zmień

Język:

Waluta:

Kraj dostawy:

Koszyk

Dodano produkt do koszyka

Szkoła podstawowa

"Starsza oferta edukacyjna - Informatyka, Technika - Szkoła podstawowa" to obszar, który oferuje zasoby edukacyjne skierowane do uczniów szkół podstawowych, którzy chcą zgłębić tajniki informatyki i techniki. W tej kategorii znajdziesz materiały, które pomagają w budowaniu podstawowych umiejętności związanych z technologią oraz rozwijają zainteresowanie dziedziną informatyki już od młodego wieku. Nasza oferta obejmuje podręczniki, ćwiczenia praktyczne, gry edukacyjne oraz inne materiały, które są dostosowane do poziomu i potrzeb uczniów szkół podstawowych. Dzięki różnorodności zasobów edukacyjnych, uczniowie mogą eksplorować świat informatyki i techniki w sposób interesujący i angażujący, co sprzyja ich rozwojowi intelektualnemu oraz kształtowaniu umiejętności technologicznych na wczesnym etapie edukacji.

Opcje przeglądania
  • Zakres cen
Sortuj wg:
  • 1
INFORMATYKA EUROPEJCZYKA

INFORMATYKA EUROPEJCZYKA

Praca zbiorowa


Dostępność:
Produkt dostępny! 1 szt.
Cena: 45.63 zł
WPROWADZENIE DO INFORMATYKI

WPROWADZENIE DO INFORMATYKI

Praca zbiorowa


Dostępność:
Produkt dostępny! 1 szt.
Cena: 39.55 zł
INFORMATYKA EUROPEJCZYKA

INFORMATYKA EUROPEJCZYKA

Danuta Kiałka Katarzyna Kiałka


Dostępność:
Produkt dostępny! 1 szt.
Cena: 60.84 zł
Zajęcia praktyczne - techniczne kl. 5 wyd. 1973 rok.

Zajęcia praktyczne - techniczne kl. 5 wyd. 1973 rok.

W. Czyżewski A. Marek J. Zabierowska


Dostępność:
Produkt dostępny! 1 szt.
Cena: 27.30 zł
Zajęcia komputerowe klasa 2 podręcznik z ćwiczeniami

Zajęcia komputerowe klasa 2 podręcznik z ćwiczeniami

Praca zbiorowa


Dostępność:
Produkt dostępny! 1 szt.
Cena: 34.58 zł
Zajęcia komputerowe klasa 3 podręcznik z ćwiczeniami

Zajęcia komputerowe klasa 3 podręcznik z ćwiczeniami

Praca zbiorowa


Dostępność:
Produkt dostępny! 1 szt.
Cena: 25.48 zł
  • 1

"Starsza oferta edukacyjna - Informatyka, Technika - Szkoła podstawowa" to obszar stworzony specjalnie dla uczniów szkół podstawowych, którzy chcą zgłębić świat informatyki i techniki na poziomie dostosowanym do ich wieku i umiejętności. Nasza szeroka oferta edukacyjna zawiera różnorodne materiały, które mają na celu nie tylko rozwijanie podstawowych umiejętności komputerowych i technologicznych, ale także inspirowanie dzieci do eksploracji nauki za pomocą nowoczesnych narzędzi. W tej kategorii znajdziesz podręczniki, zbiory zadań, ćwiczenia praktyczne oraz gry edukacyjne, które są zaprojektowane w taki sposób, aby uczniowie mogli zdobywać wiedzę i umiejętności w sposób interaktywny i angażujący. Nasze materiały są starannie opracowane z myślą o potrzebach uczniów w wieku szkolnym, uwzględniając ich poziom rozwoju i zainteresowania. Podręczniki zawierają klarowne i przystępne wyjaśnienia podstawowych koncepcji związanych z informatyką i techniką, takich jak podstawy programowania, działanie komputera, czy tworzenie prostych projektów technicznych. Zbiory zadań i ćwiczenia praktyczne umożliwiają uczniom praktyczne stosowanie zdobytej wiedzy oraz rozwijanie umiejętności analitycznych i logicznego myślenia. Gry edukacyjne, dostępne w naszej ofercie, są nie tylko przyjemne, ale również edukacyjne, pozwalając uczniom uczyć się poprzez zabawę i eksperymentowanie. Dzięki nim dzieci mogą rozwijać umiejętności problem-solving, logiczne myślenie oraz kreatywność. Nasza oferta edukacyjna wspiera również nauczycieli, dostarczając im gotowych materiałów do prowadzenia zajęć oraz inspirujących pomysłów na lekcje związane z informatyką i techniką. Dzięki naszym materiałom nauczyciele mogą tworzyć ciekawe i angażujące lekcje, które sprawią, że nauka stanie się przyjemnością dla każdego ucznia. Wszystkie nasze materiały są odpowiednio dostosowane do programu nauczania szkół podstawowych, co sprawia, że ​​są idealnym narzędziem zarówno do użytku w klasie, jak i do nauki w domu. Dzięki temu uczniowie mogą rozwijać swoje umiejętności techniczne i informatyczne w sposób skuteczny i przyjemny, przygotowując się tym samym do wyzwań cyfrowego świata.