• Język: Polski Polski
  • Waluta: PLN
  • Kraj dostawy: Polska
  • zmień

Język:

Waluta:

Kraj dostawy:

Dodano produkt do koszyka

System szkolenia w Policji i Straży Granicznej - funkcja założona i rzeczywista

ebook

Format:

System szkolenia w Policji i Straży Granicznej - funkcja założona i rzeczywista

Piotr Gawroński, Dominik Hryszkiewicz, Jarosław Radosław Truchan

Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie

Cena: 15.00 brutto

Cena poprzednia: 21.35 zł

Koszty dostawy:
  • przesyłka email dla e-book 0.00 zł brutto
Opis produktu
Tytuł
System szkolenia w Policji i Straży Granicznej - funkcja założona i rzeczywista
Autorzy
Piotr Gawroński, Dominik Hryszkiewicz, Jarosław Radosław Truchan
Język
polski
Wydawnictwo
Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie
ISBN
978-83-7462-469-5
Rok wydania
2015
Liczba stron
186
Format
pdf
Spis treści
WSTĘP 5
ROZDZIAŁ 1
Szkolnictwo Policji i Straży Granicznej w literaturze naukowej 9
1.1. Struktura szkolnictwa Policji i Straży Granicznej 9
1.2. Funkcje szkolnictwa Policji i Straży Granicznej 19
1.3. Zarządzanie jednostkami szkoleniowymi Policji
i Straży Granicznej 26
1.4. Szkolnictwo Policji i Straży Granicznej jako komponent systemu
bezpieczeństwa wewnętrznego państwa 34
ROZDZIAŁ 2
Filozoficzne i aksjologiczne konteksty dydaktyki zadaniowej 39
2.1. Pojęcie dydaktyki zadaniowej 39
2.2. Funkcje dydaktyki zadaniowej 46
2.3. Źródła aksjologiczne i teleologiczne zadań dydaktyki zadaniowej 52
2.4. Wybrane cechy dydaktyki zadaniowej 59
ROZDZIAŁ 3
Pedagogiczne konteksty dydaktyki zadaniowej 69
3.1. Formy edukacji zawodowej w Policji i Straży Granicznej 69
3.2. Zasady nauczania — uczenia się w dydaktyce zadaniowej 83
3.3. Wybrane metody dydaktyki zadaniowej 94
3.4. Wychowanie jako funkcja dydaktyki zadaniowej 107
ROZDZIAŁ 4
Dydaktyka zadaniowa [w] Policji i Straży Granicznej
w świetle badań sondażowych 117
4.1. Metodologiczne podstawy badań własnych 117
4.2. Cechy społeczno-demograficzne badanych funkcjonariuszy Policji .. 120
4.3. Proces rozpoznawania potrzeb szkoleniowych w opiniach
respondentów 125
4.4. Cechy dydaktyki zadaniowej w percepcji respondentów 140
4.5. Wychowanie do służby w instytucjach edukacji formacji Policji 152
ZAKOŃCZENIE 163
BIBLIOGRAFIA 171
SPIS RYSUNKÓW 176
SPIS TABEL 177
SPIS WYKRESÓW 179
ANEKS 180
Krótkie streszczenie: Praca jest o dwóch funkcjach szkolnictwa w służbie Policji oraz Straży Granicznej - założonej, wynikającej z analizy dokumentów prawnych i planów dydaktycznych danych ośrodków prowadzących szkolenie i doskonalenie zawodowe policjantów, a także funkcjonariuszy Straży Granicznej oraz funkcji rzeczywistej. Ta realizuje się w praktyce. Ową praktykę stanowią zarówno podejmowane działania dydaktyczne, efektywność uczenia się słuchaczy, interakcje między osobami prowadzącymi zajęcia dydaktyczne a słuchaczami, wyniki kontroli uprawnionych organów wewnętrznych jak i zewnętrznych, czy też efekty ewaluacji lub badań empirycznych, jak w przypadku omawianej publikacji. Praca ma generalnie charakter pedagogiczny. Autorzy nanoszą swoistą nakładkę specyfiki szkoleń [podstawowych i profesjonalizacji zawodowej na bogatą warstwę teorii pedagogicznych. Konkludując, praca jest interesującym kompendium wiedzy o założonej i rzeczywistej funkcji przygotowywania kadr do służby w formacji Policji i w nieco zredukowanej formie także w Służbie Granicznej. Została napisana zgodnie z regułami obowiązującymi w naukach społecznych.
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt