• Język: Polski Polski
  • Waluta: PLN
  • Kraj dostawy: Polska
  • Zmień

Język:

Waluta:

Kraj dostawy:

Koszyk

Dodano produkt do koszyka

„Studia Pedagogiczne. Problemy społeczne, edukacyjne i artystyczne”, t. 29

eprasa

- 7%

„Studia Pedagogiczne. Problemy społeczne, edukacyjne i artystyczne”, t. 29

Oddany do rąk czytelników tom niniejszego czasopisma zawiera artykuły o zróżnicowanej tematyce pedagogicznej. W części pierwszej czasopisma zawarto artykuły z zakresu historii i wychowania dzieci i młodzieży. Kolejne części to badania i komunikaty, recenzje, sprawozdania i opinie.
Opinie: Wystaw opinię
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.


Cena: 15.12 zł 14.00  brutto

Dlaczego kupują u nas inni ? :
1.  Chroń drzewa! używane i elektroniczne książki są dobre
2.  Możliwość zamówienia emailem wieszcz.pl@wieszcz.pl
3.  Możliwość złożenia zamówienia SMSem 537-472-622
4.  Dobra opinia Google zobowiązuje 4.5/5 Sprawdź>>>
5.  Upominek gratis do każdego zamówienia fizycznego
6.  Możliwość zwrotu zamówienia fizycznego do 30 dni
7.  Ubezpieczenie każdego zakupu do 300zł
8.  Najtańsza wysyłka już od 1,99 zł !
9.  Dobrze zabezpieczona przesyłka
10.Masz zbędne książki? Sprawdź>>>
11. Kontakt 24h Sprawdź>>>

Sprawdź nasze opinie 4.5/5 Sprawdź>>>

Ilość:
Gwarantujemy szybkie i bezpieczne zakupy:

Formy

Koszty dostawy:
  • Przesyłka email dla e-book 0.00 zł brutto
Zapytaj o produkt

Wszystkie pola są wymagane

Opis produktu

Tytuł
„Studia Pedagogiczne. Problemy społeczne, edukacyjne i artystyczne”, t. 29
Języki
angielski, polski
Wydawnictwo
Uniwersytet Jana Kochanowskiego
Rok wydania
2017
Liczba stron
219
Format
pdf
Spis treści
ARTYKUŁY I ROZPRAWY

ALEKSANDER LOTKO, WOJCIECH SOŃTA, Ocena efektów kształcenia na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu

Technologiczno-Humanistycznego w Radomiu, s. 11

ADRIAN BERA, Czas trwania amnezji dziecięcej a wybrane cechy osobowości, s. 25

KAZIMIERZ MISIASZEK, Edukacja chrześcijańska dorosłych, s. 49

SŁAWOMIR CHROST, Giuseppe Flores d’Arcais – personalizm pedagogiczny czy pedagogika osoby?, s. 63

GILOR ORIT, GILADA AVISSAR, Professional development of teacher-educators: inquiry based activities and reflective processes, s. 75

ANNA KUZIO, “Look straight into my eyes tell me the truth and not lies”. The exploitation of self-references in shaping self-awareness while

constructing deceptive messages: a case study of polish speaking individuals, s. 91

IWONA MANDRZEJEWSKA-SMÓL, Aktywność edukacyjna osób w wieku senioralnym – wybrane konteksty, s. 109

BADANIA I KOMUNIKATY

ROBERT BOROCH, Sylwetka artystyczna Eugeniusza Bodo oczami studentów kulturoznawstwa – doniesienie badawcze (projekt), s. 125

KATARZYNA STĘPIEŃ, Sześciolatek w szkole – bezpieczeństwo rozwoju oraz potrzeba wsparcia, s. 141

ROBERT BOROCH, Mentoring instytucjonalny na przykładzie Culver Academies, Indiana (USA), s. 149

MAŁGORZATA GANC, RAFAŁ MILNER, WIESŁAW WIKTOR JĘDRZEJCZAK, HENRYK SKARŻYŃSKI, Terapia EEG Biofeedback dziewięcioletniego ucznia

szkoły podstawowej z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej i ośrodkowymi zaburzeniami przetwarzania słuchowego – studium przypadku, s. 167

PAULINA BARAŃSKA, Creative teacher is a creative child – how a teacher’s professional performance influences children’s activity in a pre-school age.

Theoretic and empirical approach, s. 189

RECENZJE, SPRAWOZDANIA I OPINIE

O osobowości i nie tylko – w świetle poglądów Adolfa E. Szołtyska. Recenzja książki Adolfa E. Szołtyska: Filozofia osobowości. Wychowanie a zachowanie,

Wydawnictwo „Impuls”, Kraków 2016 – ALFRED SKORUPKA, s. 213

Sprawozdanie z konferencji „Wsparcie dziecka i rodziny we współczesnym dyskursie psychopedagogicznym”, Kielce, 22 marca 2017 – PAULINA FORMA, s. 225