• Język: Polski Polski
  • Waluta: PLN
  • Kraj dostawy: Polska
  • zmień

Język:

Waluta:

Kraj dostawy:

Dodano produkt do koszyka

Strategia marketingu narracyjnego  w Policji

ebook

Format:

Strategia marketingu narracyjnego w Policji

Jadwiga Stawnicka

Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej

Cena: 19.00 brutto

Cena poprzednia: 26.00 zł

Koszty dostawy:
  • przesyłka email dla e-book 0.00 zł brutto
Opis produktu
Tytuł
Strategia marketingu narracyjnego w Policji
Autor
Jadwiga Stawnicka
Język
polski
Wydawnictwo
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
ISBN
978-83-64927-89-8
Rok wydania
2014 Dąbrowa Górnicza
Liczba stron
150
Format
pdf
Krótkie streszczenie: Celem książki jest analiza strategii marketingu narracyjnego jako skutecznego narzędzia łączącego techniki kształtowania wizerunku Policji. W książce zostaną zanalizowane atrybuty językowe narracji marketingowej, ze szczególnym odniesieniem do marketingu społecznego, w którym budowanie wizerunku instytucji jest problemem zasadniczym. Projekt mieści się w obszarze badań wizerunkowych instytucji z uwzględnieniem nowych trendów budowania wizerunku w obszarze szeroko rozumianego bezpieczeństwa, w tym kwestii promowania bezpieczeństwa, działań prewencyjnych i profilaktycznych Policji w tym obszarze.
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt