ebook
Strategia marketingu narracyjnego w Policji
Jadwiga Stawnicka
Celem książki jest analiza strategii marketingu narracyjnego jako skutecznego narzędzia łączącego techniki kształtowania wizerunku Policji. W książce zostaną zanalizowane atrybuty językowe narracji marketingowej, ze szczególnym odniesieniem do marketingu społecznego, w którym budowanie wizerunku instytucji jest problemem zasadniczym. Projekt mieści się w obszarze badań wizerunkowych instytucji z uwzględnieniem nowych trendów budowania wizerunku w obszarze szeroko rozumianego bezpieczeństwa, w tym kwestii promowania bezpieczeństwa, działań prewencyjnych i profilaktycznych Policji w tym obszarze.
Opinie:
Wystaw opinię
Opinie, recenzje, testy:
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.
Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Koszty dostawy:
- Przesyłka email dla e-book 0.00 zł brutto
Zapytaj o produkt
Opis produktu
- Tytuł
- Strategia marketingu narracyjnego w Policji
- Autor
- Jadwiga Stawnicka
- Język
- polski
- Wydawnictwo
- Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
- ISBN
- 978-83-64927-89-8
- Rok wydania
- 2014 Dąbrowa Górnicza
- Liczba stron
- 150
- Format