• Język: Polski Polski
  • Waluta: PLN
  • Kraj dostawy: Polska
  • Zmień

Język:

Waluta:

Kraj dostawy:

Koszyk

Dodano produkt do koszyka

Stosunek uczniów gimnazjum do środowiska przyrodniczego

ebook

Stosunek uczniów gimnazjum do środowiska przyrodniczego

Elwira Samonek-Miciuk

Publikacja prezentuje diagnozę stosunku uczniów, kończących edukację w gimnazjach z województwa lubelskiego, do środowiska przyrodniczego na podstawie ich zainteresowań i przekonań. Jako wskaźniki w badaniach zastosowano zainteresowania i przekonania uczniów, dotyczące środowiska przyrodniczego, oraz deklarację uczniów, dotyczącą ich działania na rzecz środowiska przez zaangażowanie się w segregację odpadów.
Opinie: Wystaw opinię
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Wydawnictwo: UMCS

Cena: 34.00  brutto

Dlaczego kupują u nas inni ? :
1.  Chroń drzewa! używane i elektroniczne książki są dobre
2.  Możliwość zamówienia emailem wieszcz.pl@wieszcz.pl
3.  Możliwość złożenia zamówienia SMSem 537-472-622
4.  Dobra opinia Google zobowiązuje 4.5/5 Sprawdź>>>
5.  Upominek gratis do każdego zamówienia fizycznego
6.  Możliwość zwrotu zamówienia fizycznego do 30 dni
7.  Ubezpieczenie każdego zakupu do 300zł
8.  Najtańsza wysyłka już od 1,99 zł !
9.  Dobrze zabezpieczona przesyłka
10.Masz zbędne książki? Sprawdź>>>
11. Kontakt 24h Sprawdź>>>

Sprawdź nasze opinie 4.5/5 Sprawdź>>>

Ilość:
Gwarantujemy szybkie i bezpieczne zakupy:

Formy

Koszty dostawy:
  • Przesyłka email dla e-book 0.00 zł brutto
Zapytaj o produkt

Wszystkie pola są wymagane

Opis produktu

Tytuł
Stosunek uczniów gimnazjum do środowiska przyrodniczego
Autor
Elwira Samonek-Miciuk
Język
polski
Wydawnictwo
UMCS
ISBN
978-83-7784-295-9
Rok wydania
2013 Lublin
Liczba stron
208
Format
pdf
Spis treści
Wstęp 9

1. Środowisko przyrodnicze jako priorytet edukacyjny w skali globalnej 15

2. Koncepcja kształcenia środowiskowego dla rozwoju zrównoważonego w gimnazjum 29

3. System pojęć i stan wiedzy z zakresu podjętej problematyki badań własnych 37

3.1. Kształtowanie się stosunku młodzieży w okresie wczesnej adolescencji do otaczającej rzeczywistości przyrodniczej 37
3.2. Zainteresowania i przekonania 44
3.3. Relacje uczeń–środowisko w badaniach krajowych i międzynarodowych 52

4. Uwarunkowania efektywności edukacji środowiskowej w szkole 65

5. Założenia metodologiczne i organizacja badań własnych 85

6. Wyniki badań 97

6.1. Zainteresowania uczniów zagadnieniami środowiskowymi 97
6.2. Stosunek młodzieży do zwierząt a zainteresowania środowiskiem przyrodniczym 113
6.3. Stan środowiska przyrodniczego w przekonaniach gimnazjalistów 118
6.4. Identyfikowanie się uczniów z problemami środowiskowymi i deklaracja działania na rzecz środowiska przyrodniczego 122
6.5. Odpowiedzialność młodzieży za środowisko przyrodnicze i poczucie własnej skuteczności w rozwiązywaniu problemów środowiskowych 129
6.6. Osiągnięcia nauki i techniki oraz ich wpływ na środowisko przyrodnicze według gimnazjalistów 138
6.7. Zainteresowanie uczniów pracą powiązaną ze środowiskiem przyrodniczym w kontekście ich oczekiwań zawodowych oraz zainteresowań środowiskowych 142
6.8. Edukacja środowiskowa w szkole a kształtowanie się stosunku uczniów do środowiska przyrodniczego 152

7. Dyskusja wyników i wnioski 157

Podsumowanie 169
Literatura 175
Załącznik 185
Spis tabel 191
Spis wykresów 193
Summary 197
List of Tables 203