ebook
Regionalny przemysłowy produkt turystyczny
Marcin Molenda
Książka przeznaczona jest dla studentów uczelni wyższych na kierunkach związanych z turystyką oraz rozwojem regionalnym i lokalnym. Będzie przydatna również dla pracowników administracji samorządowej, odpowiedzialnych za rozwój turystyki na poziomie jednostek osadniczych, gmin i regionów oraz pracowników lokalnych i regionalnych organizacji turystycznych i innych podmiotów wspierających rozwój turystyki w regionie.
Opinie:
Wystaw opinię
Opinie, recenzje, testy:
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.
Wydawnictwo: PWE
Koszty dostawy:
- Przesyłka email dla e-book 0.00 zł brutto
Zapytaj o produkt
Opis produktu
- Tytuł
- Regionalny przemysłowy produkt turystyczny
- Autor
- Marcin Molenda
- Język
- polski
- Wydawnictwo
- PWE
- ISBN
- 978-83-208-2241-0
- Rok wydania
- 2016 Warszawa
- Wydanie
- 1
- Liczba stron
- 200
- Format
- Spis treści
- Wstęp
Rozdział 1. Istota regionalnego produktu turystycznego
1.1. Marketingowa koncepcja produktu turystycznego
1.2. Specyfika regionalnego produktu turystycznego
1.2.1. Pojęcie regionalnego produktu turystycznego
1.2.2. Składowe regionalnego produktu turystycznego
1.3. Regionalny produkt turystyczny a region turystyczny
1.4. Kreatorzy regionalnego produktu turystycznego
Rozdział 2. Kreowanie regionalnego produktu turystycznego
2.1. Tworzenie regionalnego produktu turystycznego
2.2. Segmentacja rynku
2.3. Wizerunek regionalnego produktu turystycznego
2.4. Kształtowanie marketingu mix regionalnego produktu turystycznego
2.5. Dostosowywanie regionalnego produktu turystycznego do zmian zachodzących na rynku
Rozdział 3. Obiekty turystyki przemysłowej jako regionalny produkt turystyczny
3.1. Istota turystyki przemysłowej
3.2. Turystyka przemysłowa jako rodzaj turystyki
3.3. Klasyfikacja obiektów turystyki przemysłowej
3.4. Korzyści wynikające z kreowania obiektów przemysłowych jako regionalnego produktu turystycznego
3.5. Ograniczenia i stymulatory kreowania obiektów przemysłowych jako regionalnego produktu turystycznego
Rozdział 4. Wykorzystanie obiektów przemysłowych jako regionalnego produktu turystycznego
4.1. Zagospodarowanie obiektów przemysłowych
4.2. Zainteresowanie regionalnymi obiektami przemysłowymi wśród turystów
4.3. Ruch turystyczny w obiektach przemysłowych
Rozdział 5. Tworzenie i komercjalizacja regionalnego przemysłowego produktu turystycznego
5.1. Szlak Zabytków Techniki — studium przypadku
5.2. Szlak Staropolskiego Okręgu Przemysłowego — koncepcja regionalnego przemysłowego produktu turystycznego
5.2.1. Zasadność realizacji Szlaku
5.2.2. Cele stworzenia Szlaku
5.2.3. Propozycja regionalnych obiektów przemysłowych tworzących atrakcje turystyczne Szlaku Staropolskiego Okręgu Przemysłowego
5.2.4. Etapy tworzenia regionalnego przemysłowego produktu turystycznego — Szlak Staropolskiego Okręgu Przemysłowego
Zakończenie
Literatura
Źródła internetowe