PARADOKSY REKLAMY
Georges Elgozy
Książka Paradoksy reklamy, w mniemaniu krytyków jest denerwująca, ponieważ autor kładzie zbyt duży nacisk na paradoksy, błyskotliwe skrótowce i efektowne metafory. Idąc dalej, krytycy uważają, że nie zasługuje ona na miano książki, tylko broszury, która jest swoistym manifestem w dziedzinie kulturotwórczej. Jest jednak druga strona medalu, która mówi o tym, że książka ta to katalizator, który może odegrać bardzo dużą rolę na gruncie reklamy.
Opinie: 1
Wystaw opinię
Opinie, recenzje, testy:
Średnia ocena: 4, liczba ocen: 1
-
Ocena:Dobry wybór, mnie sie przydała. Polecam innycm. Pozdtrawiam. ( , 27.06.2012)
Opinia niezweryfikowana zakupem
Twoja opinia
aby wystawić opinię.
Tematyka: Sztuka
Wydawnictwo: Wydawnictwo Artystyczne i Filmowe
Dostępność:
Produkt niedostępny 0 szt.
Dostawa:
- List ekonomiczny 3.00 zł brutto
- List polecony 10.00 zł brutto
- Orlen Paczka 10.00 zł brutto
- Paczka - Kurierem 14.00 zł brutto
- Paczkomaty InPost 16.00 zł brutto
Zapytaj o produkt
Opis produktu
- Tytuł
- PARADOKSY REKLAMY
- Autor
- Georges Elgozy
- Język
- polski
- Okładka
- miękka
- Format
- 19.5x12.5 cm
- Stan
- średni
- Liczba stron
- 135
- Waga
- 0.11 kg
- Wydawnictwo
- Wydawnictwo Artystyczne i Filmowe
- Rok wydania
- 1973
- Typ publikacji
- Książka
- Kod magazynowy
- 46 D