• Język: Polski Polski
  • Waluta: PLN
  • Kraj dostawy: Polska
  • zmień

Język:

Waluta:

Kraj dostawy:

Dodano produkt do koszyka

Nowe wyzwania archiwów. Komunikacja społeczna i public relations

ebook

Format:

Nowe wyzwania archiwów. Komunikacja społeczna i public relations

Marlena Jabłońska

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika

Cena: 25.00 brutto

Cena poprzednia: 28.00 zł

Koszty dostawy:
  • przesyłka email dla e-book 0.00 zł brutto
Opis produktu
Tytuł
Nowe wyzwania archiwów. Komunikacja społeczna i public relations
Autor
Marlena Jabłońska
Język
polski
Wydawnictwo
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika
ISBN
978-83-231-3606-4
Rok wydania
2016 Toruń
Liczba stron
206
Format
pdf
Spis treści
Wstęp / 7
Rozdział 1. ARCHIWA I ICH ZADANIA / 25
1.1. Archiwum – w poszukiwaniu znaczenia / 25
1.2. Funkcje i zadania archiwów – między klasyką a współczesnością / 41
1.3. Strategia i koncepcja – wizja przyszłości / 58

Rozdział 2. MARKETING W ARCHIWACH /71
2.1. Marketing usług – usługi w archiwach / 71
2.2. Kompozycja marketingowa – archiwa, biblioteki, urzędy publiczne / 85
2.3. Marketing relacji – od zasobu do użytkownika / 106

Rozdział 3. KOMUNIKACJA SPOŁECZNA W ARCHIWACH / 120
3.1. Komunikacja społeczna w archiwach – wymiar wewnętrzny i zewnętrzny / 120
3.2. Otoczenie archiwów – z kim komunikują się archiwa / 130
3.3. Narzędzia komunikacji w archiwach – jak komunikują się archiwa / 142

Rozdział 4 . PUBLIC RELATIONS W ARCHIWACH / 153
4.1. Definicje public relations – uchwycić nieuchwytne / 153
4.2. Funkcje public relations – wachlarz możliwości / 159
4.3. Znaczenie public relations – korzyści dla archiwów i ich otoczenia / 179

Bibliografia / 187
Spis rysunków / 203
Spis tabel / 205
Krótkie streszczenie: Archiwa, mimo że silnie osadzone w tradycji, muszą wybiegać w przyszłość, przewidywać, planować i bez wątpienia czerpać z nowoczesności po to, by ciągle się rozwijać. Każda dekada stawia przed nimi nowe wyzwania. Współcześnie muszą się zmierzyć z postępem i bardzo dynamicznym rozwojem nowych technologii, ale także z przybierającą na sile zasadą publiczności archiwów i powszechnym do nich dostępem.

„Książka dr Marleny Jabłońskiej jest szerokim spojrzeniem na działalność archiwów. Komunikacja społeczna i public relations ukazane zostały w całokształcie działań składających się na obraz danej instytucji. Autorka spogląda na archiwa w wieloaspektowym wymiarze, opowiada o demokratyzacji archiwów, przemianach w zakresie rozwoju społeczeństwa informacyjnego, o konieczności marketingowego spojrzenia i wykorzystaniu nowych narzędzi w procesie zarządzania archiwami”.

Z recenzji dr hab. Hanny Krajewskiej
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt