ebook
Koncepcja edukacji fizycznej Zdrowie Sport Rekreacja Wychowanie fizyczne w edukacji wczesnoszkolnej Poradnik metodyczny
Janusz Janota
Koncepcja edukacji fizycznej „Zdrowie, Sport, Rekreacja”, to programy nauczania wychowania fizycznego dla czterech etapów edukacyjnych.
Opinie:
Wystaw opinię
Opinie, recenzje, testy:
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.
Wydawnictwo: IMPULS
Koszty dostawy:
- Przesyłka email dla e-book 0.00 zł brutto
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Koncepcja edukacji fizycznej „Zdrowie, Sport, Rekreacja”, to programy nauczania wychowania fizycznego dla czterech etapów edukacyjnych. Jest to jedyny obecnie na rynku edukacyjnym spójny program kształcenia w zakresie wychowania fizycznego dla wszystkich etapów edukacji przygotowany w oparciu o nową podstawę programową wprowadzoną do realizacji 01 września 2009 r.
Książka „Zdrowie. Sport. Rekreacja. Wychowanie fizyczne w edukacji wczesnoszkolnej” jest pierwszą częścią tej koncepcji. Zawiera ona program wychowania fizycznego dla klas I – III w oparciu o nową podstawę programową oraz przykłady podstawowych dokumentów pracy nauczyciela czyli:
-rozkłady materiału- szczegółowy plan pracy dla kolejnych klas;
- standardy wymagań i zasady oceniania;
- przykładowe konspekty zajęć;
- materiały do diagnozy i ewaluacji
Prezentowany w poradniku materiał może być wzorem i inspiracją dla nauczycieli w tworzeniu własnych dokumentów dostosowanych do realiów życia konkretnej placówki oświatowej. Podane przykłady planowania pracy, ćwiczeń, zabaw, gier i osnów lekcyjnych powinny nie tylko pomóc w prowadzeniu zajęć wychowania fizycznego, ale zachęcić także do poszukiwania własnych, ciekawych rozwiązań.
Książka winna być pomocą w planowaniu i organizacji zajęć wychowania fizycznego zarówno dla nauczycieli nauczania początkowego jak i specjalistów z zakresu wychowania fizycznego realizujących zajęcia edukacji fizycznej wydzielonych z edukacji wczesnoszkolnej.
- Tytuł
- Koncepcja edukacji fizycznej Zdrowie Sport Rekreacja
- Podtytuł
- Wychowanie fizyczne w edukacji wczesnoszkolnej Poradnik metodyczny
- Autor
- Janusz Janota
- Język
- polski
- Wydawnictwo
- Impuls
- ISBN
- 978-83-7587-844-8
- Rok wydania
- 2010 Kraków
- Liczba stron
- 196
- Format
- Spis treści
- ZAMIAST WSTĘPU; 7
PROGRAM WYCHOWANIA FIZYCZNEGO • EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA; 11
ZAKRES TREŚCI WYCHOWANIA FIZYCZNEGO OKREŚLONY W PODSTAWIE PROGRAMOWEJ PRZEDSZKOLI; 27
DIAGNOZA I PROGNOZA; 31
Wstęp; 31
Diagnoza stanu zdrowia i rozwoju fizycznego; 33
Diagnoza sprawności fizycznej; 35
Diagnoza rozwoju sprawności manualnej i proces? poznawczych; 36
Diagnoza rozwoju emocjonalno-społecznego; 37
ROCZNE PLANY PRACY W ZAKRESIE WYCHOWANIA FIZYCZNEGO; 41
Wstęp; 41
Szczegółowy roczny plan pracy nauczyciela nauczania zintegrowanego w zakresie wychowania fizycznego w klasie I szkoły podstawowej na podstawie programu wychowania fizycznego „Zdrowie • Sport • Rekreacja. Edukacja wczesnoszkolna”; 43
Szczegółowy roczny plan pracy nauczyciela nauczania zintegrowanego w zakresie wychowania fizycznego w klasie II szkoły podstawowej na podstawie programu wychowania fizycznego „Zdrowie • Sport • Rekreacja. Edukacja wczesnoszkolna”; 61
Szczegółowy roczny plan pracy nauczyciela nauczania zintegrowanego w zakresie wychowania fizycznego w klasie III szkoły podstawowej na podstawie programu wychowania fizycznego „Zdrowie • Sport • Rekreacja. Edukacja wczesnoszkolna”; 82
METODY REALIZACJI ZADAŃ W WYCHOWANIU FIZYCZNYM; 105
Trochę teorii; 105
Trochę praktyki – charakterystyka wybranych metod realizacji zadań ruchowych; 107
PLAN ZAJĘĆ WYCHOWANIA FIZYCZNEGO; 115
Trochę teorii; 115
Trochę praktyki – konspekty zajęć wychowania fizycznego; 118
PRZYKŁADOWE KONSPEKTY ZAJĘĆ – KLASA I; 119
PRZYKŁADOWE KONSPEKTY ZAJĘĆ – KLASA II; 153
OCENIANIE; 173
Wstęp; 173
Zasady oceniania; 176