KLIENT ZROBI TO CZEGO OCZEKUJESZ
Ferdinand Fournies
"Klient zrobi to, czego oczekujesz" autorstwa Ferdinanda Fourniesa to praktyczny poradnik dla każdego, kto chce poprawić swoje umiejętności w obszarze obsługi klienta. Ta książka zapewnia czytelnikom wnikliwe spojrzenie na psychologię klienta i skuteczne techniki komunikacji. Fournies, wykorzystując swoje bogate doświadczenie jako konsultant biznesowy, przedstawia konkretne strategie, jak zrozumieć i spełnić oczekiwania klientów. Poradnik ten jest pełen praktycznych przykładów, porad i narzędzi, które pomogą zbudować trwałe relacje z klientami i prowadzić do sukcesu w biznesie.
Opinie:
Wystaw opinię
Opinie, recenzje, testy:
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.
Tematyka: Biznes
Wydawnictwo: Studio Emka
Dostępność:
Produkt niedostępny 0 szt.
Dostawa:
- List ekonomiczny 1.99 zł brutto
- List polecony 10.00 zł brutto
- Orlen Paczka 10.00 zł brutto
- Paczka - Kurierem 14.00 zł brutto
- Paczkomaty InPost 16.00 zł brutto
Zapytaj o produkt
Opis produktu
- Tytuł
- KLIENT ZROBI TO CZEGO OCZEKUJESZ
- Autor
- Ferdinand Fournies
- Tematyka
- Biznes
- Język
- polski
- Okładka
- miękka
- Format
- 19.5x12.5 cm
- Stan
- bardzo dobry
- Uwagi
- książka używana, książkę oceniam na stan bardzo dobry na 9 punktów w skali na 10
- Liczba stron
- 81
- Waga
- 0.1 kg
- Wydawnictwo
- Studio Emka
- Miejsce wydania
- Warszawa
- Rok wydania
- 2005
- Numer wydania
- 1
- Typ publikacji
- Książka
- Zdjęcie
- Przedstawia dokładnie tę książkę, zdjęcie książki zostało wyostrzone
- Lokalizacja
- Antykwariat dobrej książki - Wieszcz.pl
- Opiekun produktu
- Antykwariusz - miłośnik dobrej książki :)
- ISBN
- 83-88931-62-8
- Kod magazynowy
- 1 E