• Język: Polski Polski
  • Waluta: PLN
  • Kraj dostawy: Polska
  • Zmień

Język:

Waluta:

Kraj dostawy:

Koszyk

Dodano produkt do koszyka

IronPython Studio

ebook

IronPython Studio

Marian Mysior

Książka przedstawia nowe podejście do języka Python, polegające na wykorzystaniu narzędzi wizualnych i bibliotek oferowanych przez pakiet Visual Studio oraz Microsoft .NET Framework. Nowe środowisko tworzenia aplikacji w języku Python, czyli pakiet IronPython Studio, ułatwia programowanie, wspierając projektanta narzędziami graficznymi i standardowymi bibliotekami, znanymi z takich języków, jak C# i Visual Basic. Wnosi to do Pythona zupełnie nową jakość.

Publikacja skierowana jest do osób, które chcą poznać podstawy języka oraz zasady pracy w środowisku IronPython Studio. Od Czytelnika nie jest wymagana znajomość Pythona ani innych narzędzi programistycznych.

W książce znajduje się zestaw kilkudziesięciu ćwiczeń – przykładów, pokazujących przebieg tworzenia aplikacji w środowisku IronPython Studio. W trakcie wykonywania ćwiczeń Czytelnik poznaje następujące zagadnienia:

• Środowisko programowania
• Wprowadzanie danych, formatowanie wyników
• Typy danych, wyrażenia i operatory
• Sterowanie programem
• Kontrola poprawności danych, obsługa sytuacji wyjątkowych
• Podprogramy
• Grafika GDI+
• Własne klasy
• Interfejs użytkownika
• Bazy danych
• Aplikacja Windows bez wspomagania graficznego.

Informacje o Autorze

Z wykształcenia jest astrofizykiem i informatykiem. Obecnie pełni funkcję nauczyciela konsultanta. Autor lub współautor książek: 20 lekcji z Visual Basic dla aplikacji, Ćwiczenia z VBScript, Ćwiczenia z języka Python, C# w praktyce, Wprowadzenie do ASP.NET 2.0, Technologia informacyjna dla szkół ponadgimnazjalnych.
Opinie: Wystaw opinię
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.


Cena: 21.00  brutto

Dlaczego kupują u nas inni ? :
1.  Chroń drzewa! używane i elektroniczne książki są dobre
2.  Możliwość zamówienia emailem wieszcz.pl@wieszcz.pl
3.  Możliwość złożenia zamówienia SMSem 537-472-622
4.  Dobra opinia Google zobowiązuje 4.5/5 Sprawdź>>>
5.  Upominek gratis do każdego zamówienia fizycznego
6.  Możliwość zwrotu zamówienia fizycznego do 30 dni
7.  Ubezpieczenie każdego zakupu do 300zł
8.  Najtańsza wysyłka już od 1,99 zł !
9.  Dobrze zabezpieczona przesyłka
10.Masz zbędne książki? Sprawdź>>>
11. Kontakt 24h Sprawdź>>>

Sprawdź nasze opinie 4.5/5 Sprawdź>>>

Ilość:
Gwarantujemy szybkie i bezpieczne zakupy:

Formy

Koszty dostawy:
  • Przesyłka email dla e-book 0.00 zł brutto
Zapytaj o produkt

Wszystkie pola są wymagane

Opis produktu

Tytuł
IronPython Studio
Autor
Marian Mysior
Język
polski
Wydawnictwo
Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN
978-83-01-20445-7
Rok wydania
2009 Warszawa
Wydanie
1
Liczba stron
172
Format
epub, mobi
Spis treści
1. Wprowadzenie 7 1.1. Język Python 7 1.2. Wersje 7 1.3. Visual Studio 8 2. Środowisko programowania 11 2.1. IronPython Studio – instalacja 11 2.2. Tryby pracy 11 3. Pierwsze próby 15 Ćwiczenie 1. Zaczynamy 15 Ćwiczenie 2. Poznajemy podstawowe kontrolki 19 4. Wprowadzanie danych, formatowanie wyników 23 Ćwiczenie 3. Obliczamy pole i objętość kuli 23 Ćwiczenie 4. Inny sposób wyświetlenia wyników 24 Ćwiczenie 5. Pytanie w oknie MessageBox 27 5. Typy danych, wyrażenia i operatory 29 Ćwiczenie 6. Pracujemy w trybie natychmiastowym 29 Ćwiczenie 7. Zamieniamy miejscami wartości zmiennych 31 5.1. Liczby 32 Ćwiczenie 8. Typy liczb 32 Ćwiczenie 9. Działania i operatory arytmetyczne 34 Ćwiczenie 10. Funkcje matematyczne 36 5.2. Łańcuchy znaków 38 Ćwiczenie 11. Działania na łańcuchach 40 Ćwiczenie 12. Formatujemy łańcuchy 44 5.3. Listy i krotki 47 Ćwiczenie 13. Tworzymy listę 50 5.4. Słowniki 51 Ćwiczenie 14. Tworzymy słownik 52 5.5. Unifikacja typów i klas 54 Ćwiczenie 15. Typy danych 56 Ćwiczenie 16. Sprawdzamy nazwy klas 57 Ćwiczenie 17. Szukamy rodziców 58 Ćwiczenie 18. Zdobywamy informacje o obiektach 59 6. Sterowanie programem 61 6.1. Instrukcja warunkowa 61 Ćwiczenie 19. Analizujemy wprowadzone dane 62 Ćwiczenie 20. Kalendarz 64 6.2. Instrukcja powtarzania for 66 Ćwiczenie 21. Drukujemy tablicę wartości funkcji 67 Ćwiczenie 22. Wyznaczamy wartość ? 68 6.3. Instrukcja powtarzania while 70 Ćwiczenie 23. Obliczamy wartość funkcji silnia 70 Ćwiczenie 24. Szukamy największego wspólnego dzielnika 72 7. Kontrola poprawności danych, obsługa sytuacji wyjątkowych 75 7.1. Stosujemy kontrolki ograniczające wprowadzanie danych 76 Ćwiczenie 25. Zakup samochodu 76 Ćwiczenie 26. Wielkanoc – używamy maski wprowadzania 79 7.2. Zdarzenia walidacji danych 81 Ćwiczenie 27. Wykorzystujemy zdarzenia Validating oraz Validated 82 7.3. Strukturalna obsługa wyjątków 84 Ćwiczenie 28. Przechwytujemy błędy 86 Ćwiczenie 29. Tworzymy własny wyjątek 88 8. Podprogramy 91 8.1. Funkcje użytkownika 91 Ćwiczenie 30. Argumenty funkcji: domyślne i nazwane 92 Ćwiczenie 31. Funkcja z dowolną liczbą argumentów pozycyjnych 93 Ćwiczenie 32. Funkcja z dowolną liczbą argumentów nazwanych 95 Ćwiczenie 33. Przekazujemy argumenty zmienne 97 Ćwiczenie 34. Rekurencyjna definicja silni 98 Ćwiczenie 35. Definiujemy funkcje lambda 99 8.2. Moduły 99 Ćwiczenie 36. Tworzymy własny moduł 102 9. Grafika GDI+ 107 9.1. Podstawowe metody i obiekty graficzne 107 Ćwiczenie 37. Rysujemy typowe obiekty graficzne 107 Ćwiczenie 38. Przeglądamy wypełnienia typu HatchStyle 111 9.2. Wykorzystanie plików graficznych 113 Ćwiczenie 39. Tworzymy własną przeglądarkę 113 9.3. Animacja 117 Ćwiczenie 40. Animacja kontrolki PictureBox 118 Ćwiczenie 41. Animacja grafik pobieranych z plików 119 Ćwiczenie 42. Ruch Ziemi wokół Słońca 121 10. Moje klasy 125 10.1. Klasy, konstruktory 125 Ćwiczenie 43. Moja pierwsza klasa 126 Ćwiczenie 44. Tworzymy zmienne za pomocą konstruktora 126 Ćwiczenie 45. Przekazujemy argumenty do konstruktora 127 Ćwiczenie 46. Bezpośrednio przypisujemy wartości 128 10.2. Hermetyzacja – akcesory 128 Ćwiczenie 47. Nadzorujemy przypisywanie wartości 129 Ćwiczenie 48. Inna metoda nadzorująca 130 Ćwiczenie 49. Definiujemy własne akcesory 132 Ćwiczenie 50. Chronimy atrybuty 133 Ćwiczenie 51. Prawie pełna ochrona 134 10.3. Jeszcze jeden konstruktor 135 Ćwiczenie 52. Używamy innego konstruktora 135 Ćwiczenie 53. Co jeszcze może zrobić konstruktor? 136 10.4. Dziedziczenie 137 Ćwiczenie 54. Dziedziczymy klasy 137 10.5. Metody wirtualne 139 Ćwiczenie 55. Redefiniujemy metody 140 10.6. Dwa przykłady 142 Ćwiczenie 56. „Klasowa” implementacja listy 142 Ćwiczenie 57. Słownik 145 11. Interfejs użytkownika 149 11.1. Menu 149 Ćwiczenie 58. Tworzymy własny edytor tekstu 150 11.2. Pasek narzędzi 153 Ćwiczenie 59. Dodajemy pasek narzędzi 153 11.3. Pasek stanu 155 Ćwiczenie 60. Rozbudowujemy edytor – pasek stanu 155 11.4. Obsługa plików 156 Ćwiczenie 61. Odczytujemy i zapisujemy pliki 157 12. Bazy danych 161 Ćwiczenie 62. Odczytujemy dane z bazy 162 Ćwiczenie 63. Korzystamy z plików XML 165 13. Zakończenie 167 Ćwiczenie 64. Tworzymy aplikację Windows bez wspomagania graficznego 167 Indeks 171
Prezentacja wideo produktu: IronPython Studio

Pobierz fragment