ebook
Doskonalenie jakości usług przewodnickich w dobie pandemii
W prezentowanej monografii skupiono się na przedstawieniu możliwości doskonalenia jakości pracy przewodnickiej (pilockiej). Książka ma na celu przedstawienie wieloaspektowego podejścia do doskonalenia kompetencji przewodnickich (pilockich) i jego roli w promowaniu turystyki przyjazdowej i wyjazdowej. Ze względu na zmiany społeczno-ekonomiczne będące następstwem pandemii COVID-19 położono nacisk na wskazanie zmian w organizacji ruchu turystycznego i powstanie nowych trendów wynikających z ograniczeń dotyczących przemieszczania się. W publikacji omówiono m.in. takie zagadnienia, jak: wiedza żywieniowa dotycząca turystyki, zróżnicowanie możliwości wykorzystania herbaty w turystyce; grzybobranie jako forma sylwaturystyki; ocena jakości sensorycznej i stopnia akceptacji nowych produktów kuchni fusion z kiszonych warzyw i owoców; nanoturystyka – nanomateriały i nanotechnologie w turystyce; różnicowanie możliwości wykorzystania herbaty w turystyce; dostosowania społeczne do potrzeb turystyki dostępnej; witraże wrocławskich kościołów jako produkt turystyczny; barokowe kaplice grobowe i epitafia we wrocławskich kościołach; Wrocław miastem św. Edyty Stein – patronki Europy
Opinie:
Wystaw opinię
Opinie, recenzje, testy:
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Koszty dostawy:
- Przesyłka email dla e-book 0.00 zł brutto
Zapytaj o produkt
Opis produktu
- Tytuł
- Doskonalenie jakości usług przewodnickich w dobie pandemii
- Język
- polski
- Wydawnictwo
- Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- ISBN
- 978-83-67400-61-9
- Rok wydania
- 2023
- Wydanie
- 1
- Liczba stron
- 436
- Format