• Język: Polski Polski
  • Waluta: PLN
  • Kraj dostawy: Polska
  • Zmień

Język:

Waluta:

Kraj dostawy:

Koszyk

Dodano produkt do koszyka

„Chowanna” 2011, R. 54 (67), T. 1 (36): Twórczość – ekspresja – aktywność artystyczna w rozwoju dzieci i młodzieży

eprasa

„Chowanna” 2011, R. 54 (67), T. 1 (36): Twórczość – ekspresja – aktywność artystyczna w rozwoju dzieci i młodzieży

Tom „Chowanny” pod redakcją Katarzyny Krasoń mieści artykuły skupione wokół tematyki unowocześniania siebie, rozumianego jako autokreacja i ekspresja twórcza, wzbogacone o zagadnienia z obszaru edukacji artystycznej. Kolejne teksty, zgrupowane w czterech częściach, ukazują aspekty teoretyczne i empiryczne zapowiedzianej tytułem tematyki, dlatego też zainteresowani tomem mogą być nie tylko pedagodzy i studenci pedagogiki, ale także ludzie sztuki oraz animatorzy działań artystycznych dzieci i młodzieży.
Opinie: Wystaw opinię
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.


Cena: 35.00  brutto

Dlaczego kupują u nas inni ? :
1.  Chroń drzewa! używane i elektroniczne książki są dobre
2.  Możliwość zamówienia emailem wieszcz.pl@wieszcz.pl
3.  Możliwość złożenia zamówienia SMSem 537-472-622
4.  Dobra opinia Google zobowiązuje 4.5/5 Sprawdź>>>
5.  Upominek gratis do każdego zamówienia fizycznego
6.  Możliwość zwrotu zamówienia fizycznego do 30 dni
7.  Ubezpieczenie każdego zakupu do 300zł
8.  Najtańsza wysyłka już od 2,99 zł !
9.  Dobrze zabezpieczona przesyłka
10.Masz zbędne książki? Sprawdź>>>
11. Kontakt 24h Sprawdź>>>

Sprawdź nasze opinie 4.5/5 Sprawdź>>>

Ilość:
Formy płatności

Koszty dostawy:
  • Przesyłka email dla e-book 0.00 zł brutto
Zapytaj o produkt

Wszystkie pola są wymagane

Opis produktu

Tytuł
„Chowanna” 2011, R. 54 (67), T. 1 (36): Twórczość – ekspresja – aktywność artystyczna w rozwoju dzieci i młodzieży
Języki
angielski, polski
Wydawnictwo
Uniwersytet Śląski
Rok wydania
2014 Katowice
Wydanie
1
Liczba stron
350
Format
pdf
Spis treści
SPIS TREŚCI Wstęp (Katarzyna Krasoń) 7 Artykuły Kreacja — rozwój — aktywność artystyczna JANINA USZYŃSKA-JARMOC Czego nie wiemy o twórczości w szkole? Obszary zdeformowane, ignorowane i/lub zaniedbane 13 MACIEJ KARWOWSKI The Creative Mix? Teacher’s Creative Leadership, School Creative Climate, and Students’ Creative Self-Efficacy 25 MACIEJ KARWOWSKI, JACEK GRALEWSKI Zmotywowana kreatywność: synergia motywacyjna postawy twórczej młodzieży 45 MONIKA WRÓBLEWSKA Rozwój przez nabywanie kompetencji (w aspekcie uwarunkowań aktywności twórczej) 59 KAMILA WITERSKA Drama kreatywna — perspektywa rozwojowa 71 ALICJA GAŁĄZKA Drama kreatywna a inteligencja emocjonalna. Przykład wykorzystania wybranego modelu badań empirycznych 83 MAREK ŚWIECA Aktywność artystyczna młodzieży w zakresie teatru 105 URSZULA BISSINGER-ĆWIERZ Nowe wymiary ewaluacji osiągnięć artystycznych uczniów szkół muzycznych 115 Język — tekst — tworzenie siebie ELŻBIETA JASTRZĘBSKA Działania twórcze w dydaktyce języka francuskiego jako obcego w perspektywie współczesnych podręczników 133 ALICJA UNGEHEUER-GOŁĄB Wychowanie przez sztukę w edukacji literackiej dziecka 151 DANUTA MUCHA Twórczość literacka studentów piotrkowskiej polonistyki 163 Obraz — wizja — samopoznanie ELŻBIETA PŁÓCIENNIK Obraz jako czynnik wspomagający rozwój twórczości dziecka 173 DOROTA ŚWIDZIŃSKA Ekspresja malarzy XX wieku jako inspiracja twórczych poszukiwań adolescentów 197 RYSZARDA EWA BERNACKA, DOROTA TURSKA Mandala jako forma ekspresji młodzieży. W kręgu jungowskich inspiracji 207 Twórczość — profilaktyka — wsparcie MAŁGORZATA ŁĄCZYK Predylekcje do twórczości codziennej i ryzyko osamotnienia młodzieży — ramowy model teoretyczny i diagnoza stanu w obszarze zjawisk 227 ANNA BAUTSZ-SONTAG Rozumienie emocji a kształtowanie kompetencji interpersonalnych. Praca w formule ekspresyjnych działań biblioterapeutycznych 245 JADWIGA NIEDBAŁA Taniec jako element socjoterapii młodzieży ze środowisk zagrożonych 265 ELŻBIETA WIŚNIEWSKA Taniec integracyjny jako forma aktywności wpływająca pozytywnie na samopoczucie dzieci niepełnosprawnych ruchowo 281 KATARZYNA KRASOŃ Cielesne kreowanie roli. Wizualizacyjne techniki parateatralne jako wsparcie rozwoju 297 Inne oblicza autokreacji ARKADIUSZ WĄSIŃSKI W poszukiwaniu sensu bycia rodzicem, czyli o duchowym zrodzeniu na drodze autokreacji do rodzicielstwa adopcyjnego 315 Recenzje Rzeczywistość, perswazyjność, falsyfikacja w optyce wychowania i edukacji. Red. M. Kisiel i T. Huk. Katowice, Oficyna Wydawnicza Wacław Walasek 2009, ss. 342, ISBN 978-83-60743-19-5 (Anna Watoła) 333 „Biuletyn dla Nauczycieli” 2009, nr 2 (Mirosław Kisiel) 337