• Język: Polski Polski
  • Waluta: PLN
  • Kraj dostawy: Polska
  • Zmień

Język:

Waluta:

Kraj dostawy:

Koszyk

Dodano produkt do koszyka

"Chowanna" 2010, R. 53 (66), T. 2 (35): Psychologiczne uwarunkowania innowacyjności

eprasa

"Chowanna" 2010, R. 53 (66), T. 2 (35): Psychologiczne uwarunkowania innowacyjności

W niniejszym tomie „Chowanny” autorzy artykułów podejmują problematykę innowacyjności, niezwykle istotnej we współczesnej gospodarce. Omawiane są psychologiczne uwarunkowania innowacyjności, ważne dla praktyki gospodarczej, ekonomii jako nauki, jak również dla sfery edukacji oraz związanej z nią roli technologii i przepływu informacji we współczesnym świecie.
Tom adresowany jest do studentów i pracowników naukowych zainteresowanych problematyką innowacji, pokonywania barier i oporów wobec zmian oraz do przedstawicieli praktyki zarządzania innowacjami i zmianami.
Opinie: Wystaw opinię
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.


Cena: 33.00  brutto

Dlaczego kupują u nas inni ? :
1.  Chroń drzewa! używane i elektroniczne książki są dobre
2.  Możliwość zamówienia emailem wieszcz.pl@wieszcz.pl
3.  Możliwość złożenia zamówienia SMSem 537-472-622
4.  Dobra opinia Google zobowiązuje 4.5/5 Sprawdź>>>
5.  Upominek gratis do każdego zamówienia fizycznego
6.  Możliwość zwrotu zamówienia fizycznego do 30 dni
7.  Ubezpieczenie każdego zakupu do 300zł
8.  Najtańsza wysyłka już od 1,99 zł !
9.  Dobrze zabezpieczona przesyłka
10.Masz zbędne książki? Sprawdź>>>
11. Kontakt 24h Sprawdź>>>

Sprawdź nasze opinie 4.5/5 Sprawdź>>>

Ilość:
Gwarantujemy szybkie i bezpieczne zakupy:

Formy

Koszty dostawy:
  • Przesyłka email dla e-book 0.00 zł brutto
Zapytaj o produkt

Wszystkie pola są wymagane

Opis produktu

Tytuł
"Chowanna" 2010, R. 53 (66), T. 2 (35): Psychologiczne uwarunkowania innowacyjności
Język
polski
Wydawnictwo
Uniwersytet Śląski
Rok wydania
2014 Katowice
Wydanie
1
Liczba stron
222
Format
pdf
Spis treści
SPIS TREŚCI Wstęp (Barbara Kożusznik) 5 Słowniczek najważniejszych pojęć (Barbara Kożusznik) 13 Artykuły BARBARA KOŻUSZNIK Kluczowa rola psychologii we wspieraniu i w stymulowaniu innowacyjności 21 MAREK ADAMIEC Dynamika (nie)wiedzy, chaos, kultura 51 DAMIAN GRABOWSKI Kulturowe czynniki efektywności gospodarczej i innowacyjności. Kultura, efektywność a innowacyjność 77 JAROSŁAW POLAK Religijność a innowacyjność. Psychologiczne perspektywy badawcze 99 MAŁGORZATA CHRUPAŁA-PNIAK, MONIKA SULIMOWSKA-FORMOWICZ Organizacyjna kompetencja innowacyjności — determinanty psychospołeczne i ekonomiczne 119 MARTA STASIŁA-SIERADZKA Innowacje w zarządzaniu zasobami ludzkimi — historia i dzień dzisiejszy 145 AGATA HILAROWICZ, ANITA POLLAK Zespół wirtualny jako przykład rozwiązania innowacyjnego i narzędzia do tworzenia innowacji 163 DANUTA PIETER Wikinomia, czyli rewolucja nowej gospodarki wiedzą i innowacją 177 MAŁGORZATA KOŻUSZNIK Proinnowacyjne modele kształcenia studentów. Przykład studiów Master Erasmus Mundus on Work Organizational and Personnel Psychology (WOP-P) 187 MAŁGORZATA ŁUSZCZAK, REMIGIUSZ KOPOCZEK Rzeczywistość wirtualna w edukacji artystycznej 197 Zakończenie (Barbara Kożusznik) 207 Raport z VII Konferencji Socjoterapii, Sulejów 2009 (Monika Frania) 211 Noty o autorach 215