• Język: Polski Polski
  • Waluta: PLN
  • Kraj dostawy: Polska
  • Zmień

Język:

Waluta:

Kraj dostawy:

Koszyk

Dodano produkt do koszyka

"Chowanna" 2009, R. 52 (65), Tom jubileuszowy: Modalne aspekty treści kształcenia

eprasa

"Chowanna" 2009, R. 52 (65), Tom jubileuszowy: Modalne aspekty treści kształcenia

Jubileuszowy tom, ukazujący się w 80 lat od daty publikacji pierwszego zeszytu „Chowanny”, poświęcony został problematyce modalnych aspektów kształcenia. Zbiór otwiera artykuł okolicznościowy, którego autor omawia dzieło filozofa i pedagoga Bronisława F. Trentowskiego, twórcy tryptyku pedagogicznego Chowanna, czyli system pedagogiki narodowej jako umiejętności wychowania, nauki i oświaty, słowem wykształcenia naszej młodzieży. Pozostałe teksty zostały zgrupowane w pięciu częściach wokół następujących zagadnień: pojmowania modalności, modalnościowych aspektów systemów edukacji, statycznych i dynamicznych aspektów treści kształcenia, pytań i modyfikacji treści w komunikacji edukacyjnej, edukacyjnych aspektów modalności znaku i znaczenia.
Opinie: Wystaw opinię
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.


Cena: 33.00  brutto

Dlaczego kupują u nas inni ? :
1.  Chroń drzewa! używane i elektroniczne książki są dobre
2.  Możliwość zamówienia emailem wieszcz.pl@wieszcz.pl
3.  Możliwość złożenia zamówienia SMSem 537-472-622
4.  Dobra opinia Google zobowiązuje 4.5/5 Sprawdź>>>
5.  Upominek gratis do każdego zamówienia fizycznego
6.  Możliwość zwrotu zamówienia fizycznego do 30 dni
7.  Ubezpieczenie każdego zakupu do 300zł
8.  Najtańsza wysyłka już od 1,99 zł !
9.  Dobrze zabezpieczona przesyłka
10.Masz zbędne książki? Sprawdź>>>
11. Kontakt 24h Sprawdź>>>

Sprawdź nasze opinie 4.5/5 Sprawdź>>>

Ilość:
Gwarantujemy szybkie i bezpieczne zakupy:

Formy

Koszty dostawy:
  • Przesyłka email dla e-book 0.00 zł brutto
Zapytaj o produkt

Wszystkie pola są wymagane

Opis produktu

Tytuł
"Chowanna" 2009, R. 52 (65), Tom jubileuszowy: Modalne aspekty treści kształcenia
Język
polski
Wydawnictwo
Uniwersytet Śląski
Rok wydania
2014
Wydanie
1
Liczba stron
334
Format
pdf
Spis treści
Wstęp (Wojciech Kojs) / 5 WIESŁAW ANDRUKOWICZ Chowanna – w dwusetną rocznicę urodzin Bronisława F. Trentowskiego / 9 Artykuły Pojmowanie modalności WOJCIECH KOJS Modalne aspekty edukacji i pedagogiki / 23 WIESŁAW WALENTUKIEWICZ Logika modalna: analizy dla potrzeb dydaktyki / 39 AGATA CABAŁA, JADWIGA OLEKSY Modalność w dydaktyce – wybrane zagadnienia, problemy / 47 Modalnościowe aspekty systemów edukacji STANISŁAW JUSZCZYK Aspekty modalnościowe edukacji medialnej / 55 WANDA WORONOWICZ Edukacja refleksyjna w świetle koncepcji inteligencji społecznej / 69 JOLANTA SZEMPRUCH W poszukiwaniu idei podmiotowości relacji edukacyjnych rodziny i szkoły / 79 WIESŁAW ANDRUKOWICZ Różnojednia, czyli (po)nowoczesna koncepcja dydaktyki komplementarnej Bronisława F. Trentowskiego / 91 HANNA LANGER, AGNIESZKA BAJOR Modele współpracy bibliotek szkolnych i pedagogicznych na rzecz edukacji ustawicznej nauczycieli bibliotekarzy / 111 IWONA SAMBORSKA, ADAM SAMBORSKI Edukacja wobec wyzwań gospodarki opartej na wiedzy / 127 ALEKSANDRA MINCZANOWSKA Paradygmat edukacji podmiotowej w kontekście analiz modalnościowych / 141 Statyczne i dynamiczne aspekty treści kształcenia EUGENIUSZ PIOTROWSKI Rola treści kształcenia w procesie nauczania / 153 MARIA KOZIELSKA Style nauczania akademickiego w aspekcie treści kształcenia / 161 URSZULA MORSZCZYŃSKA Tekst w działaniu pedagogicznym / 173 MACIEJ BERNASIEWICZ Treści kształcące w popkulturze / 183 KATARZYNA HERDA Nieco inne spojrzenie na treści kształcenia / 195 Pytania i modyfikacje treści w komunikacji edukacyjnej EUGENIA ROSTAŃSKA Edukacyjne odniesienia modalnych aspektów porozumiewania się w rozmowie dziecka i dorosłego / 207 BEATA OELSZLAEGER Zmiana stopnia pewności podmiotu względem posiadanych i odbieranych informacji w toku kształcenia (wybrane aspekty analizy samorzutnych pytań i stwierdzeń uczniów klas młodszych) / 221 JOLANTA GABZDYL O modalności (nauczycielskich) pytań i poleceń / 239 EWA KOCHANOWSKA Modalny wymiar zadań typu „dlaczego” w edukacji wczesnoszkolnej / 259 AGNIESZKA HOLEWA Modalność wyjaśnień w kontekście procesu kształtowania postaw dzieci w wieku przedszkolnym / 277 Edukacyjne aspekty modalności znaku i znaczenia URSZULA SZUŚCIK Modalność językowa (werbalna) i modalność rysunkowa dziecka a kształtowanie się znaku plastycznego w jego twórczości / 285 ANNA ŁOBOS Słowo i muzyka w Śpiewniku dla dzieci – wpajanie postaw i przekazywanie dziedzictwa narodowego najmłodszym u schyłku XIX wieku / 297 RAFAŁ KOJS Konieczność, możliwości i powinności w grach dydaktycznych / 307 JOANNA SKIBSKA Modalność znaku / 321