ebook
C++20 Biblioteka techniczna Problemy i rozwiązania
J. Burton Browning; Bruce Sutherland
Odkryj najnowsze ważne funkcjonalności języka C++20, w tym moduły, koncepcje, operatory spaceship i inteligentne wskaźniki. Książka ta może stać się podręczną „książką kucharską” programisty, obejmującą zarówno zasadniczy standard języka C++, jak i niektóre z szablonów kodu dostępnych w standardowej bibliotece szablonów (STL).
Przepisy dla C++20: Problemy i rozwiązania zawiera omówienie zagadnień dotyczących liczb, ciągów, daty i czasu, klas, wyjątków, strumieni, przepływów, wskaźników i jeszcze więcej. Ponadto znajdziesz tu przykłady kodu, szablony algorytmów C++, przetwarzanie równoległe, wielowątkowość i procesy numeryczne. Jest tu również kod programowania dla grafiki 3D. Dostępne jest również całe bogactwo szablonów STL dla obiektów funkcji, adapterów, alokatorów i rozszerzeń.
To niezbędne, nowoczesne źródło informacji, które będzie pomocne w każdym projekcie wykorzystującym język programowania C++.
Naucz się:
• Co nowego w języku C++20
• Pisać moduły
• Przetwarzać teksty, liczby i klasy
• Używać kontenerów i algorytmów dostępnych w bibliotece standardowej
• Radzić sobie z szablonami, pamięcią, współbieżnością, sieciami, skryptami i jeszcze więcej
• Tworzyć kod dla grafiki 3D
Języki programowania/C++
Poziom średniozaawansowany
Kod źródłowy dostępny online
Przepisy dla C++20: Problemy i rozwiązania zawiera omówienie zagadnień dotyczących liczb, ciągów, daty i czasu, klas, wyjątków, strumieni, przepływów, wskaźników i jeszcze więcej. Ponadto znajdziesz tu przykłady kodu, szablony algorytmów C++, przetwarzanie równoległe, wielowątkowość i procesy numeryczne. Jest tu również kod programowania dla grafiki 3D. Dostępne jest również całe bogactwo szablonów STL dla obiektów funkcji, adapterów, alokatorów i rozszerzeń.
To niezbędne, nowoczesne źródło informacji, które będzie pomocne w każdym projekcie wykorzystującym język programowania C++.
Naucz się:
• Co nowego w języku C++20
• Pisać moduły
• Przetwarzać teksty, liczby i klasy
• Używać kontenerów i algorytmów dostępnych w bibliotece standardowej
• Radzić sobie z szablonami, pamięcią, współbieżnością, sieciami, skryptami i jeszcze więcej
• Tworzyć kod dla grafiki 3D
Języki programowania/C++
Poziom średniozaawansowany
Kod źródłowy dostępny online
Opinie:
Wystaw opinię
Opinie, recenzje, testy:
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.
Wydawnictwo: PROMISE
Koszty dostawy:
- Przesyłka email dla e-book 0.00 zł brutto
Zapytaj o produkt
Opis produktu
- Tytuł
- C++20 Biblioteka techniczna
- Podtytuł
- Problemy i rozwiązania
- Autor
- J. Burton Browning; Bruce Sutherland
- Język
- polski
- Wydawnictwo
- Promise
- ISBN
- 978-83-7541-437-0
- Rok wydania
- 2021 Warszawa
- Liczba stron
- 642
- Format
Prezentacja wideo produktu: C++20 Biblioteka techniczna Problemy i rozwiązania
Pobierz fragment