• Język: Polski Polski
  • Waluta: PLN
  • Kraj dostawy: Polska
  • Zmień

Język:

Waluta:

Kraj dostawy:

Koszyk

Dodano produkt do koszyka

Budowanie społeczności lokalnej. Jak rozwijać trwałe relacje pomiędzy samorządem a jego społecznym otoczeniem?

ebook

Budowanie społeczności lokalnej. Jak rozwijać trwałe relacje pomiędzy samorządem a jego społecznym otoczeniem?

Prezentowana książka składa się z 10 opracowań napisanych przez specjalistów (praktyków i teoretyków) public relations na podstawie ich wiedzy oraz doświadczenia zawodowego. Każdy z nich zawiera, obok teoretycznych założeń, praktyczne wskazówki pomocne w realizacji codziennych zadań samorządowych, zarówno podczas kampanii wyborczych, jak i w procesie upowszechniana ważnych społecznych idei i wartości.
Opinie: Wystaw opinię
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.


Cena: 2.00  brutto

Dlaczego kupują u nas inni ? :
1.  Chroń drzewa! używane i elektroniczne książki są dobre
2.  Możliwość zamówienia emailem wieszcz.pl@wieszcz.pl
3.  Możliwość złożenia zamówienia SMSem 537-472-622
4.  Dobra opinia Google zobowiązuje 4.5/5 Sprawdź>>>
5.  Upominek gratis do każdego zamówienia fizycznego
6.  Możliwość zwrotu zamówienia fizycznego do 30 dni
7.  Ubezpieczenie każdego zakupu do 300zł
8.  Najtańsza wysyłka już od 1,99 zł !
9.  Dobrze zabezpieczona przesyłka
10.Masz zbędne książki? Sprawdź>>>
11. Kontakt 24h Sprawdź>>>

Sprawdź nasze opinie 4.5/5 Sprawdź>>>

Ilość:
Gwarantujemy szybkie i bezpieczne zakupy:

Formy

Koszty dostawy:
  • Przesyłka email dla e-book 0.00 zł brutto
Zapytaj o produkt

Wszystkie pola są wymagane

Opis produktu

Tytuł
Budowanie społeczności lokalnej. Jak rozwijać trwałe relacje pomiędzy samorządem a jego społecznym otoczeniem?
Język
polski
Wydawnictwo
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN
978-83-7246-427-9
Rok wydania
2009 Katowice
Wydanie
1
Liczba stron
191
Format
pdf
Spis treści
WSTĘP 7

Bogumiła Barańska: Znaczenie społeczności lokalnej 13

Anna Adamus-Matuszyńska: Budowanie wizerunku radnego i samorządowca 25

Anna Adamus-Matuszyńska: Proces budowania wizerunku miasta/gminy 45

Renata Maćkowska: Budowanie wizerunku regionu 63

Rafał Czechowski: Przekuć problem w sukces – o kryzysach w samorządzie 79

Grażyna Piechota: Miejsce prasy samorządowej w mediach lokalnych jako narzędzia wzmacniania lokalnych wspólnot oraz budowania relacji pomiędzy samorządem a mieszkańcami 91

Robert Rajczyk: Rola Internetu w budowaniu społeczności lokalnych 103

Łukasz Zimnoch: Współpraca samorządu z biznesem 111

Krzysztof Gajdka: Nowe trendy w samorządowych kampaniach wyborczych 123

Ewa Hope: Etyczne zasady w praktyce budowania wizerunku instytucji samorządowej 167

BIBLIOGRAFIA 183

SKOROWIDZ TERMINÓW I POJĘĆ 191