• Język: Polski Polski
  • Waluta: PLN
  • Kraj dostawy: Polska
  • Zmień

Język:

Waluta:

Kraj dostawy:

Koszyk

Dodano produkt do koszyka

Biznes muzyczny Ekonomiczne i marketingowe aspekty fonografii

ebook

Biznes muzyczny Ekonomiczne i marketingowe aspekty fonografii

Patryk Gałuszka

Każdy z nas jest w różnym stopniu konsumentem produktów branży fonograficznej, rzadko jednak zastanawiamy się nad tym, dlaczego muzyka dociera do nas w takiej lub innej formie. Za tymi pozornie oczyw
Opinie: Wystaw opinię
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Wydawnictwo: PLACET

Cena: 48.00  brutto

Dlaczego kupują u nas inni ? :
1.  Chroń drzewa! używane i elektroniczne książki są dobre
2.  Możliwość zamówienia emailem wieszcz.pl@wieszcz.pl
3.  Możliwość złożenia zamówienia SMSem 537-472-622
4.  Dobra opinia Google zobowiązuje 4.5/5 Sprawdź>>>
5.  Upominek gratis do każdego zamówienia fizycznego
6.  Możliwość zwrotu zamówienia fizycznego do 30 dni
7.  Ubezpieczenie każdego zakupu do 300zł
8.  Najtańsza wysyłka już od 2,99 zł !
9.  Dobrze zabezpieczona przesyłka
10.Masz zbędne książki? Sprawdź>>>
11. Kontakt 24h Sprawdź>>>

Sprawdź nasze opinie 4.5/5 Sprawdź>>>

Ilość:
Formy płatności

Koszty dostawy:
  • Przesyłka email dla e-book 0.00 zł brutto
Zapytaj o produkt

Wszystkie pola są wymagane

Opis produktu

Każdy z nas jest w różnym stopniu konsumentem produktów branży fonograficznej, rzadko jednak zastanawiamy się nad tym, dlaczego muzyka dociera do nas w takiej lub innej formie. Pomińmy chwilowo tak oczywiste przykłady jak kupno płyty lub uczestnictwo w koncercie. Muzyka dociera do nas także za pośrednictwem mediów od radia do Internetu. Pojawia się ona w filmach i reklamach, często decydując o ich powodzeniu. Towarzyszy nam także niejednokrotnie w trakcie zakupów w sklepie lub podczas przejażdżki hotelową windą. Za tymi pozornie oczywistymi momentami obcowania z muzyką kryje się potężny, skomplikowany system przepływu środków pieniężnych od osób i instytucji korzystających z muzyki do wytwórni oraz artystów ją tworzących i wykonujących. Czy poznanie i analiza tego jak funkcjonuje ten system nie jest fascynującym wyzwaniem? Postęp technologiczny – wynalezienie metod kompresji dźwięku (plik mp3) oraz upowszechnienie się Internetu – całkowicie zmieniają dotychczasowe sposoby dystrybucji i konsumpcji muzyki, stopniowym zmianom powinien podlegać również system praw autorskich. Taki obrót spraw nie jest jednak na rękę dużym wytwórniom muzycznym. Wmawiają one opinii publicznej, że tzw. „piractwo internetowe” godzi w interesy artystów. W dyskusjach tych niejednokrotnie dominują emocje, a zdecydowanie brakuje podejścia merytorycznego.
Tytuł
Biznes muzyczny
Podtytuł
Ekonomiczne i marketingowe aspekty fonografii
Autor
Patryk Gałuszka
Język
polski
Wydawnictwo
Placet
ISBN
978-83-7488-020-6
Rok wydania
2009 Warszawa
Wydanie
1
Liczba stron
298
Format
pdf
Spis treści
Wprowadzenie
Rozdział 1. Narodziny i rozwój branży fonograficznej
1.1. Historyczne podstawy handlu dobrami kultury
1.2. Historia branży fonograficznej w latach 1877–1954
1.3. Historia branży fonograficznej w latach 1955–1999
Rozdział 2. Organizacja biznesu muzycznego
2.1. Struktura biznesu muzycznego: model trzech strumieni 39
2.2. Rodzaje i struktura wytwórni muzycznych
2.3. Prawne uwarunkowania działalności fonograficznej
2.4. Ekonomiczne aspekty działalności fonograficznej
2.5. Kontrakt: z czego żyje artysta nagrywający?
Rozdział 3. Marketing muzyki w tradycyjnym modelu funkcjonowania branży fonograficznej
3.1. Produkt branży fonograficznej w modelu tradycyjnym
3.2. Dystrybucja produktów fonograficznych
3.3. Promocja produktów branży fonograficznej
3.4. Cena jako instrument marketingu na rynku fonograficznym
Rozdział 4.Rynek muzyczny w czasach upowszechniania się Internetu
4.1. Internet + plik mp3 = ?
4.2. „Piractwo internetowe” versus „dostęp do dóbr kultury”
4.3. Narodziny handlu plikami muzycznymi
4.4. Zmiany na rynku muzycznym i krótkowzroczność marketingowa firm fonograficznych
Rozdział 5. Nowy biznes muzyczny
5.1. Dystrybucja płyt za pomocą Internetu
5.2. Sklepy z plikami funkcjonujące według modelu „płać za ściągnięcie” (pay–per–download)
5.3. Model subskrypcyjny
5.4. Superdystrybucje (model „Weed”)
5.5. Serwisy reklamowe
5.6. Telefonia mobilna i rynek dzwonków do telefonów
5.7. Strategia „ofert pakietowych”
5.8. Netaudio
5.9. Serwisy społecznościowe
5.10. Blogi
5.11. Agregatorzy
5.12. Największe wytwórnie muzyczne w nowej rzeczywistości
5.13. Wytwórnie niezależne w warunkach rozwoju marketingu muzyki on-line
5.14. Nowe modele dla indywidualnych artystów
5.15. Perspektywy rozwoju nowej fonografii
Podsumowanie
Spisy i Bibliografia
Prezentacja wideo produktu: Biznes muzyczny Ekonomiczne i marketingowe aspekty fonografii

Pobierz fragment