• Język: Polski Polski
  • Waluta: PLN
  • Kraj dostawy: Polska
  • Zmień

Język:

Waluta:

Kraj dostawy:

Koszyk

Dodano produkt do koszyka

Aktywizacja - innowacja - inspiracja w (glotto)dydaktyce

ebook

Aktywizacja - innowacja - inspiracja w (glotto)dydaktyce

Artykuły w tomie umieszczono w obrębie dwóch części. Pierwsza, pt. Aktywizacja i innowacja a nauczanie zdalne, zawiera sześć artykułów poświęconych różnorodnym aspektom nauczania zdalnego: aplikacjom, kanałom na YouTube, portalom edukacyjnym pomocnym w nauce języka polskiego jako obcego lub języków obcych oraz opisom cennych doświadczeń nauczycieli w pracy zdalnej. […] W części drugiej, pt. Inspiracje a metody nauczania, znajduje się osiem artykułów o rozmaitym charakterze. Autorzy prezentują w nich różnorodne inspiracje (psychologię pozytywną, warsztaty z dociekań filozoficznych), strategie, metody aktywizacji i samooceny, a także analizy materiałów dydaktycznych oraz propozycje metodyczne do zwrócenia uwagi na trudności nauki w Polsce dzieci reemigrantów.
Z recenzji dr hab. Agaty Małyski, prof. UMCS
Autorzy poszczególnych tekstów poszukują nowych narzędzi w nauczaniu języka polskiego i dociekają ich skuteczności, sprawdzając je przez pogłębioną analizę teoretyczną i praktyczną. Są to bardzo ważne opisy, które wynikają nie tylko z praktycznego doświadczenia lektorów, lecz także z refleksji teoretycznej czy przynajmniej zbadania efektywności przez opis wyników ankietowych. […] W dużej części artykuły dotyczą metod aktywizacji w nauczaniu zdalnym, które pozostanie z nami również po wygaśnięciu pandemii. Przedstawione inspiracje na pewno będą wykorzystane przez lektorów czy nauczycieli nie tylko języka polskiego.
Z recenzji dr hab. Anny Majewskiej-Tworek, prof. UWr
Opinie: Wystaw opinię
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.


Cena: 24.00  brutto

Dlaczego kupują u nas inni ? :
1.  Chroń drzewa! używane i elektroniczne książki są dobre
2.  Możliwość zamówienia emailem wieszcz.pl@wieszcz.pl
3.  Możliwość złożenia zamówienia SMSem 537-472-622
4.  Dobra opinia Google zobowiązuje 4.5/5 Sprawdź>>>
5.  Upominek gratis do każdego zamówienia fizycznego
6.  Możliwość zwrotu zamówienia fizycznego do 30 dni
7.  Ubezpieczenie każdego zakupu do 300zł
8.  Najtańsza wysyłka już od 1,99 zł !
9.  Dobrze zabezpieczona przesyłka
10.Masz zbędne książki? Sprawdź>>>
11. Kontakt 24h Sprawdź>>>

Sprawdź nasze opinie 4.5/5 Sprawdź>>>

Ilość:
Gwarantujemy szybkie i bezpieczne zakupy:

Formy

Koszty dostawy:
  • Przesyłka email dla e-book 0.00 zł brutto
Zapytaj o produkt

Wszystkie pola są wymagane

Opis produktu

Tytuł
Aktywizacja - innowacja - inspiracja w (glotto)dydaktyce
Język
polski
Wydawnictwo
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN
978-83-8220-941-9
Rok wydania
2022 Łódź
Wydanie
1
Liczba stron
208
Format
pdf
Spis treści
Wstęp 7

Aktywizacja i innowacja a nauczanie zdalne 11

Agnieszka Kruszyńska, Udzielanie informacji zwrotnej na zajęciach języka obcego – analiza wybranych aplikacji 13
Paulina Kaźmierczak, Jakub Sroka, YouTube czy StudyTube – przegląd wybranych profili internetowych poświęconych nauczaniu JPJO 25
Paulina Lehmkuhl, Designing an EFL vocabulary APP for autonomous lexical learning 41
Agnieszka Banach, Małgorzata Dębska, Michalina Pokorska, Eduprofil try_some_polish jako przykład innowacyjnych materiałów dydaktycznych do nauczania języka polskiego jako obcego – studium przypadku 55
Laura Santoo, From language lab to breakout rooms. Innovative methods in teaching finnish phonetics online 71
Paula Góralczyk-Mowczan, Rafał Maćkowiak, Zdalne nauczanie przedmiotów innych niż język polski w studium języka polskiego dla cudzoziemców Uniwersytetu Łódzkiego 83

Inspiracje a metody nauczania 99

Sylwia Niewczas, Psychologia pozytywna w glottodydaktyce – kontekst nauczania/uczenia się seniorów 101
Paulina Zwolińska, Kulturemy regionalne w wybranych podręcznikach do nauczania języka polskiego jako obcego 113
Monika Nowicka, Dzieci reemigrantów w szkole podstawowej – funkcjonowanie w systemie edukacyjnym Wielkiej Brytanii a nauka w Polsce 129
Monika Gryboś, Wespół z uczniem. Metoda samooceny w doskonaleniu i rozwijaniu kompetencji tekstotwórczej 141
Patrycja Kownacka, Sztuka na językach. O doskonaleniu sprawności mówienia z wykorzystaniem sztuki lokalnej na lekcjach zdalnych JPJO 153
Małgorzata Syrek, Trening strategii komunikacyjnych z wykorzystaniem warsztatów z dociekań filozoficznych 165
Agnieszka Kusz, Działania projektowe jako sposób aktywizacji w dydaktyce 187
Anna Gaudy, Anna Rogala, Minimum gramatyki, maksimum praktyki – jak uczyć poprawnego języka bez ćwiczeń drylowych? 195
Prezentacja wideo produktu: Aktywizacja - innowacja - inspiracja w (glotto)dydaktyce

Pobierz fragment