• Język: Polski Polski
  • Waluta: PLN
  • Kraj dostawy: Polska
  • Zmień

Język:

Waluta:

Kraj dostawy:

Koszyk

Dodano produkt do koszyka

Aktorzy życia politycznego w świecie opinii dziennikarzy Jacy są a jacy powinni być Dziennikarze o politykach

ebook

- 16%

Aktorzy życia politycznego w świecie opinii dziennikarzy Jacy są a jacy powinni być Dziennikarze o politykach

Sabina Pawlas-Czyż

Przedmiotem podjętych przez Autorkę badań była problematyka dotycząca nadawcy w procesie komunikowania masowego czyli dziennikarza-publicysty
Opinie: Wystaw opinię
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Wydawnictwo: IMPULS

Cena: 29.80 zł 25.00  brutto

Dlaczego kupują u nas inni ? :
1.  Chroń drzewa! używane i elektroniczne książki są dobre
2.  Możliwość zamówienia emailem wieszcz.pl@wieszcz.pl
3.  Możliwość złożenia zamówienia SMSem 537-472-622
4.  Dobra opinia Google zobowiązuje 4.5/5 Sprawdź>>>
5.  Upominek gratis do każdego zamówienia fizycznego
6.  Możliwość zwrotu zamówienia fizycznego do 30 dni
7.  Ubezpieczenie każdego zakupu do 300zł
8.  Najtańsza wysyłka już od 1,99 zł !
9.  Dobrze zabezpieczona przesyłka
10.Masz zbędne książki? Sprawdź>>>
11. Kontakt 24h Sprawdź>>>

Sprawdź nasze opinie 4.5/5 Sprawdź>>>

Ilość:
Gwarantujemy szybkie i bezpieczne zakupy:

Formy

Koszty dostawy:
  • Przesyłka email dla e-book 0.00 zł brutto
Zapytaj o produkt

Wszystkie pola są wymagane

Opis produktu

Przedmiotem podjętych przez Autorkę badań była problematyka dotycząca nadawcy w procesie komunikowania masowego czyli dziennikarza-publicysty, a przede wszystkim jego opinii, wyobrażeń na temat funkcjonowania w roli polityka zarówno kobiet, jak i mężczyzn. Podstawę pracy stanowią badania empiryczne przeprowadzone w ramach rozprawy doktorskiej przygotowanej pod kierunkiem Kazimiery Wódz. Temat wizerunku polityków w oczach dziennikarzy został poruszony w tekście Obraz polityków w oczach dziennikarzy, którego celem było zebranie danych umożliwiających rozpoznanie obrazu kobiet i mężczyzn polityków w oczach dziennikarzy, a także dokonanie analizy pewnych jego uwarunkowań. Zagadnienie to stało się przedmiotem socjologicznych dociekań za sprawą kilku przyczyn. Pierwszą z nich jest rosnące w polskim społeczeństwie poparcie dla kobiet działających na scenie politycznej. Zainteresowanie Polaków zwiększeniem ich uczestnictwa w polityce zachęca do postawienia pytania o to, jaka ma być ich zdaniem rola kobiet w polityce? Czy wyborcy oczekują od nich takiego samego stylu uprawiania polityki, jaki znają ze świata polityki kształtowanego wyłącznie przez mężczyzn? Czy płeć polityka rodzi odmienne oczekiwania polskiego społeczeństwa co do sposobu politycznego działania? Większa widoczność kobiet aktywnie działających w polityce, zarówno na scenie ogólnokrajowej, jak i we władzach lokalnych, dostarcza materiału do analizy ocen ich rzeczywistego funkcjonowania. Pojawia się zatem pytanie: jak są spostrzegane kobiety, którym udało się wejść w role tak długo w historii przedtem blokowane, i jak dalece rożnie w stosunku do mężczyzn są one w tych rolach odbierane. Zobacz spis treści
Tytuł
Aktorzy życia politycznego w świecie opinii dziennikarzy Jacy są a jacy powinni być
Podtytuł
Dziennikarze o politykach
Autor
Sabina Pawlas-Czyż
Język
polski
Wydawnictwo
Impuls
ISBN
978-83-7587-744-1
Rok wydania
2008 Kraków
Wydanie
1
Liczba stron
154
Format
pdf
Spis treści
Rozdział pierwszy

Dziennikarstwo i media w sferze życia publicznego

1.1. Mass media a nasza aktywność polityczna

1.1.1. Media kreatorami życia społecznego?

O sile i efektywności wpływów świata przedstawionego – w zarysie

1.1.2. Udział środków masowej informacji w procesie politycznej socjalizacji

1.1.3. Sposób portretowania kobiet w mediach a proces uczenia się ról politycznych

1.2. Rola dziennikarzy w procesie konstruowania przekazów medialnych

1.2.1. Zewnętrzne i wewnętrzne uwarunkowania procesu tworzenia relacji dziennikarskiej

1.2.2. Kilka refleksji o subiektywizacji w kształtowaniu przekazów medialnych

1.2.2.1. Dziennikarz jako selekcjoner informacji

1.2.2.2. Orientacje i postawy pracowników redakcji a formowanie treści medialnych



Rozdział drugi

Specjalista czy wojownik? Politycy – jacy są?

Wizerunki polityków w oczach dziennikarzy

2.1. O walorach moralnych i kompetencyjnych polityków – cechy osób uczestniczących w życiu politycznym z perspektywy dziennikarzy

2.2. Współdziałanie i szybkość podejmowania decyzji – czyli kilka słów o faktycznych umiejętnościach polityków

2.3. Polityk egoaltruistyczny? Charakterystyka motywów angażowania się w działalność polityczną

2.4. Politykujący wojownicy i społeczniczki. Role poselskie realizowane przez polityków



Rozdział trzeci

Politycy – jacy powinni być? Profil l właściwości pożądanych u polityków w świetle oczekiwań dziennikarzy

3.1. Po pierwsze: uczciwość... Konstrukt psychicznego wyposażenia „dobrego” polityka

3.2. O umiejętnościach zawodowych polityków – postulatywnie

3.3. Wzorzec/antywzorzec motywów skłaniających do aktywności politycznej
...