• Język: Polski Polski
  • Waluta: PLN
  • Kraj dostawy: Polska
  • Zmień

Język:

Waluta:

Kraj dostawy:

Koszyk

Dodano produkt do koszyka

Aksjologia w kształceniu pedagogów

ebook

- 16%

Aksjologia w kształceniu pedagogów

Janina Kostkiewicz

Ze względu na fakt sytuowania się podstaw edukacji, celem książki jest ukazanie miejsca, rangi i roli tej drugiej w kształceniu pedagogów na poziomie wyższym.
Opinie: Wystaw opinię
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Wydawnictwo: IMPULS

Cena: 38.00 zł 32.00  brutto

Dlaczego kupują u nas inni ? :
1.  Chroń drzewa! używane i elektroniczne książki są dobre
2.  Możliwość zamówienia emailem wieszcz.pl@wieszcz.pl
3.  Możliwość złożenia zamówienia SMSem 537-472-622
4.  Dobra opinia Google zobowiązuje 4.5/5 Sprawdź>>>
5.  Upominek gratis do każdego zamówienia fizycznego
6.  Możliwość zwrotu zamówienia fizycznego do 30 dni
7.  Ubezpieczenie każdego zakupu do 300zł
8.  Najtańsza wysyłka już od 1,99 zł !
9.  Dobrze zabezpieczona przesyłka
10.Masz zbędne książki? Sprawdź>>>
11. Kontakt 24h Sprawdź>>>

Sprawdź nasze opinie 4.5/5 Sprawdź>>>

Ilość:
Gwarantujemy szybkie i bezpieczne zakupy:

Formy

Koszty dostawy:
  • Przesyłka email dla e-book 0.00 zł brutto
Zapytaj o produkt

Wszystkie pola są wymagane

Opis produktu

Ze względu na fakt sytuowania się podstaw edukacji, także pedagogów w filozofii człowieka i aksjologii, celem książki jest ukazanie miejsca, rangi i roli tej drugiej w kształceniu pedagogów na poziomie wyższym. Przedmiotem rozważań poszczególnych Autorów są proces i efekty edukacji aksjologicznej, takie jak kompetencje aksjologiczne, świadomość i wrażliwość aksjologiczna oraz możliwie konsekwentna postawa aksjologiczna, w tym wiedza o wartościach z rozpoznawaniem aksjologicznych przesłanek działań własnych i cudzych oraz wiedza o funkcjonujących orientacjach aksjologicznych. Książka oddaje pewien wymiar stanu badań nad aksjologią w pedagogice. Składa się z czterech części. Pierwsza dotyczy obecności aksjologii w studiach pedagogicznych – potrzeby rekonstrukcji aksjologii, takich aspektów w Procesie Bolońskim, który wyznacza standardy w kształceniu wyższym w ramach UE, niektórych aspektów kształcenia aksjologicznego oraz porządkującej i integrującej roli wartości w uniwersyteckim procesie dydaktyczno-wychowawczym. Druga część skupia się na wartościach tego procesu. Część trzecia dotyczy kulturowych funkcji edukacji aksjologicznej. Część czwarta odsłania niektóre aspekty wspólnego świata wartości studentów i nauczycieli akademickich.
Tytuł
Aksjologia w kształceniu pedagogów
Autor
Janina Kostkiewicz
Język
polski
Wydawnictwo
Impuls
ISBN
978-83-7587-743-4
Rok wydania
2008
Wydanie
1
Liczba stron
334
Format
pdf
Spis treści
Część I

Aksjologia a studia pedagogiczne

Katarzyna Olbrycht
Aksjologiczne wymiary kształcenia pedagogów
Maria Czerepaniak-Walczak
Aksjologiczne aspekty Procesu Bolońskiego; pytania o jego przesłanki
i cele w kontekście akademickiego kształcenia pedagogów
Józef Półturzycki
Potrzeba rekonstrukcji aksjologii
w pedagogicznych studiach akademickich
Stanisław Palka
Kształtowanie postaw badawczych studentów pedagogiki
w uniwersyteckim procesie dydaktycznym
Janina Kostkiewicz
Wartości jako rzeczywistość porządkująca i integrująca
przebieg studiów pedagogicznych

Część II

Wartości w uniwersyteckim procesie dydaktyczno-wychowawczym

Janina Kostkiewicz
Filozofia człowieka - filozofii a edukacji – rozwój moralny studenta
Danuta Skulicz
Aksjologiczny wymiar celów kształcenia pedagogów
Danuta Waloszek
Partycypacja i antycypacja jako kategorie kształcenia nauczycieli.
Ogólne założenie i wnioski
Katarzyna Wrońska
Edukacja aksjologiczna pedagogów
a problem przekazu wartości w wychowaniu
Dorota Pauluk
Stymulowanie rozwoju moralnego pedagogów
– kontekst pedagogiczno-psychologiczny
Ewa Ryś
Rozwoj emocjonalny jako zagubiona kategoria
edukacji aksjologicznej szkoły wyższej

Część III

Edukacja aksjologiczna – kultura w edukacji

Małgorzata Partyka
Afi rmacja osoby jako podstawa
edukacji aksjologicznej w szkole wyższej
Ewa Augustyniak
Kultura szkoły - aksjologiczna codzienność studiowania
Justyna Truskolaska, Magdalena Łuka
Pedagogika zabawy – nowe wartości w edukacji uniwersyteckiej
ks. Marek Studenski
Aksjologiczny wymiar edukacji pedagogów w kontekście
czekających ich zadań dydaktyczno-wychowawczych w polskiej szkole
Jan Samek
Zajęcia terenowe w klasztorach, kościołach, muzeach i galeriach
jako specyficzna forma nauczania aksjologii
Joanna Torowska
Dziedzictwo kulturowe jako wartość.
Implikacje do kształcenia pedagogów w szkole wyższej